Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم فلاح زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به پایداری ارتباطات مخابراتی در محل حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان بیان کرد: با توجه به ریزش ساختمان متروپل آبادان و اهمیت پایداری ارتباط مخابراتی در مدیریت این بحران، اقدامات و تمهیدات لازم برای پایداری شبکه‌های ارتباطی اتخاذ شده است.

وی افزود: در پی این حادثه دلخراش و اهمیت پایداری شبکه، ضمن حضور و بازدید از منصوبات و تجهیزات مخابراتی در محل حادثه، شبکه های ارتباطات مخابراتی مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای اعزام و مستقر شدن گروه فنی و عملیاتی سیار و شبکه ثابت به منظور پایداری ارتباطات نیز صادر شد و سیستم خنک کننده این سایت‌ها نیز برای جلوگیری از اختلال در شبکه و افزایش پایداری ارتباطات بهینه سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به عملیات آوار برداری، احتمال آسیب دیدن و قطعی فیبر نوری سایت‌های تلفن همراه اطراف محل حادثه وجود دارد، لذا نسبت به تامین و مستقر کردن دستگاه رادیو به صورت آماده باش در مرکز تلفن ثابت امام خمینی (ره) آبادان، اقدام شد تا در صورت قطعی فیبر و بروز اختلال، ارتباط سایت از طریق این رادیو پایدار بماند. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان کرد: با توجه به وجود کابل شبکه، کافوی مسی و کافوی نوری (odc) در محل ساختمان متروپل و آسیب دیدن آنها هنگام آواربرداری، اقدامات اولیه جهت بهینه سازی و اصلاح در حال انجام است.

فلاح زاده ادامه داد: مخابرات منطقه خوزستان آمادگی تامین بستر ارتباطی مورد نیاز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران ریزش ساختمان متروپل آبادان را به استانداری خوزستان اعلام کرده و در حال انجام تمهیدات آن است. 

وی گفت: از یکی از کارکنان مخابرات شهرستان آبادان که  در روز حادثه ریزش ساختمان متروپل هنگام تعمیرات و نگهداری از شبکه آسیب دید، عیادت شد که خوشبختانه وضعیت جسمانی وی خوب است.

ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد جاری دچار ریزش کرد که تاکنون ۲۸ نفر در این حادثه فوت کرده  و ۴۰ نفر مصدوم شدند.

آواربرداری از این ساختمان با حضور جمهی از مسوولان کشوری و استانی همچنان ادامه دارد.

منبع: الف

کلیدواژه: ساختمان متروپل آبادان ریزش ساختمان متروپل محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی نشان دهنده تقویت سامانه بارشی تا اواخر روز شنبه بر روی استان است.

او افزود: با توجه به ماهیت بارش‌های فصل بهار انتظار می‌رود این ناپایداری‌ها به صورت رگبار همراه با رعد و برق و وزش تندباد‌های لحظه‌ای، به ویژه در مناطق جنوبی، شرقی، شمالی، ارتفاعات و بخش‌هایی از مرکز و در مناطق مستعد ریزش تگرگ باشد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: شمال خلیج فارس تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیشترین دمای هوا در شهر‌های آبادان و خرمشهر ۲۹ درجه و کمترین دما ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

دمای کنونی ۲۶ درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی نیز ۵۶ درصد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • تقویت سامانه بارشی در خوزستان
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان