Web Analytics Made Easy - Statcounter

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۸۹۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۶۸۶ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۷۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۵۷ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبانه روز گذشته ۱۸ هزار و ۷۳۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۷ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۳۰۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۴۴ هزار و ۴۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آمار کرونا شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آن‌ها به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

‌سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: تمام موتور سیکلت‌های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و بدون روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 751487

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد