Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در سفری یک روزه به شهرستان دیواندره، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع سد سیازاخ قرار گرفت و بر تلاش برای تکمیل این سد در سال جاری تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه برای اتمام این طرح ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است، افزود: این سد با حجم مخزن ۲۳۰ میلیون متر مکعب علاوه بر تامین آب ۲ شهرستان دیواندره و بیجار، آب کشاورزی ۲۲ هزار هکتار را تامین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 کلنگ احداث بخش دیالیز بیمارستان امام(ره) دیواندره بر زمین زده شد 

استاندار کردستان امروز همچنین کلنگ احداث بخش دیالیز خیرساز بیمارستان امام (ره) شهرستان دیواندره را بر زمین زد.

بخش دیالیز بیمارستان دیواندره در زمینی به مساحت ۳۷۰ متر مربع و با هزینه ۱۰ میلیارد تومان احداث می‌شود و هزینه احداث بنا توسط توسط خانواده رنجبر تامین و تجهیزات مورد نیاز آن نیز  وزارتخانه تامین می‌کند.

زارعی کوشا در این آیین ورود خیرین به حوزه سلامت را مهم دانست و گفت: احداث بخش دیالیز در بیمارستان دیواندره ارتقای شاخص‌های سلامت در منطقه را به دنبال خواهد داشت.

بازدید از روند احداث گاوداری ۲ هزار راسی و شرکت سپهر لبن کردستان

استاندار کردستان همچنین امروز در ادامه سفر خود به دیواندره، از روند احداث گاوداری دو هزار راسی سمینتال در روستای دربند بازدید کرد.  

با اتمام و بهره‌برداری از این واحد گاوداری سالانه ۱۲ هزار تن شیر و ۴۰۰ تن گوشت به ظرفیت تولیدات دامی استان افزوده خواهد شد.

به گفته مجری طرح در صورت تامین منابع مالی و تسهیلات بانکی این طرح برای هفته دولت در سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

زارعی کوشا همچنین از شرکت سپهر لبن کردستان با نام تجاری "تایبه‌ت" بازدید کرد این طرح با سرمایه گذاری حدود شش میلیارد تومان و با اشتغال مستقیم برای ۲۵ نفر، سالیانه هفت هزار تن محصولات لبنی تولید می‌کند.

وی همچنین از مجتمع پرورش گل بوژانه بازدید کرد. این مجتمع با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در دست احداث است.

این واحد تولیدی که با رویکرد صادراتی تاسیس شده در ۶ ماه آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌کند.

حضور در مزار گلزار شهدای دیواندره و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) و حضور در منزل شهید «محمدرئوف رشیدی» از دیگر برنامه های سفر استاندار کردستان به دیواندره بود.

زارعی کوشا قرار است امروز دیدار مردمی نیز داشته باشد.

دیواندره در ۹۰ کیلومتری شمال شهر سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها اسماعیل زارعی کوشا کردستان دیواندره سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسماعیل زارعی کوشا کردستان دیواندره اسماعیل زارعی کوشا کردستان دیواندره سنندج استاندار کردستان زارعی کوشا بخش دیالیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان