Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: در برش استانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان‌ها موظف به حمایت از این قانون هستند لذا پیشنهاد می‌شود افرادی که مشمول این قانون می‌شوند و همچنین ایثارگران، بدون قرعه‌کشی و بر اساس اولویت‌بندی جایگزین افراد انصرافی پروژه‌های کوی کوثر و شهید سلیمانی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی امروز در جلسه شورای مسکن استان مرکزی گفت: در برش استانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان‌ها موظف به حمایت از این قانون هستند لذا پیشنهاد می‌شود افرادی که مشمول این قانون می‌شوند و همچنین ایثارگران، بدون قرعه‌کشی و بر اساس اولویت‌بندی جایگزین افراد انصرافی پروژه‌های کوی کوثر و شهید سلیمانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخلص الائمه اظهار کرد: سرانه‌های آموزشی، فرهنگی، فضای سبز و... را به خاطر محدودیت‌های مالی و تأمین مسکن نباید کاهش دهیم و این یک ضرورت مهم است چراکه نسل‌های بعدی ما را نخواهند بخشید.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر کوی کوثر فاقد مدرسه است و این شایسته نیست که دانش آموزان مسیر طولانی را برای آموزش طی کنند لذا نیاز است آموزش‌وپرورش در این راستا در اسرع وقت پیگیری لازم را انجام دهد.

استاندار مرکزی بیان کرد: ساخت مدرسه در منطقه کوی کوثر ضروری است و باید با بنیاد مسکن در این راستا تعامل لازم صورت گیرد و نیاز به تسریع دارد.

وی افزود: در راستای احداث پروژه ۸۱۰۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن، به منظور کاهش هزینه‌های ساخت به نفع مردم و متقاضیان و افزایش کیفیت ساخت، جلسات کارشناسی در خصوص طراحی، نظارت و آزمایشات بتن و افزایش سهمیه برگزار و تمهیدات لازم به این منظور پیش‌بینی و چند راهکار نیز ارائه‌شده است.

مخلص الائمه گفت: در خصوص پروژه ۸۱۰۰ واحدی، باید متناظر با آنچه واقعیت سهمیه است، واحد آموزشی تأسیس شود اما اینکه مردم هزینه ساخت را بپردازند جزو برنامه نیست و دولت باید هزینه ساخت واحدهای آموزشی را پرداخت کند و در حال حاضر ۲ مدرسه از سوی پیمانکار و اوقاف تعهد شده که برای این مجموعه کافی نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مخلص الائمه کوی کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تغییر در قانون پیش فروش مسکن، سرمایه‌های انبوه سازان را جذب می‌کند
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • اصلاح قانون کار امنیت شغلی کارگران، بزودی
  • ساخت مسکن کارگری در یزد/ خانه دار شدن همه کارگران