Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- سارا جعفرزاده: در پایتخت هم می‌توانید به خرچنگ لابستر و هشت‌پا دسترسی پیدا کنید اما به نگاهی به صفحات عرضه آبزیان در فضای مجازی می‌توانید آبزی مورد علاقه خود را سفارش دهید تا از بندرعباس و بوشهر آن را برایتان بفرستند یا به رستوران‌های عرضه‌کننده این خوراک در محدوده شمال یا غرب تهران مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لابستر شاخکدار کیلویی ۵۹۰ هزار تومان

با استناد به صفحات مجازی عرضه آبزیان، در حال حاضر قیمت هر کیلو گرم «خرچنگ لابستر کله پهن» ۳۹۰ هزارتومان یعنی چیزی حدود ۵ عدد و هر کیلو «خرچنگ لابستر شاخکدار» ۵۹۰ هزار تومان است که این قیمت برای یک تا ۳ عدد خرچنگ اختصاص می‌یابد.

البته این روزها برخی از شهروندان علاقه‌مند به این قبیل موادغذایی، «هشت پا» را هم در سبد غذاهای دریایی خود گنجانده‌اند که قیمت هر کیلوگرم این آبزی ۳۳۰هزار تومان است.

سرو در رستوران‌های شمال شهر تهران

در حال حاضر این غذای لاکچری و گران‌قیمت در کنار انواع غذاهای دریایی از جمله خرچنگ لابستر در برخی از رستوران‌های شمال شهر سرو می‌شود و این درحالی است که عده‌ای از مراجع دینی گوشت خرچنگ را به دلیل نداشتن پولک حرام دانسته‌اند. با این حال در بعضی از رستوران‌های شمال شهر تهران، قیمت یک پرس خرچنگ لابستر با دورچین سبزیجات برای فرد بیش از یک میلیون آب می‌خورد.

البته براساس صحبت‌های صاحب رستورانی در محدوده غرب تهران تا چند ماه گذشته لابستر با قیمت ۷۶۲ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شده که حالا با افزایش نرخ تورم قیمت خرچنگ لابستر هم دستخوش تغییر شده است. با نگاهی به قیمت لابستر در رستوران‌ها کاملا متوجه می‌شوید سفارش خرچنگ از بوشهر ‌بندرعباس با احتساب هزینه بار بسیار با صرفه‌تر از هزینه خوردن آن در رستوران است.

کد خبر 679171 برچسب‌ها مواد غذایی دریا و دریاچه ماهی همشهری محله ماهیگیری مجله ماهی - آشپزی تغذیه فرهنگ غذایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مواد غذایی دریا و دریاچه ماهی همشهری محله ماهیگیری تغذیه فرهنگ غذایی خرچنگ لابستر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است.

کد خبر 6091924 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۰ اردیبهشت؛سکه طرح قدیم هم کاهشی شد
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید