Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-28@20:50:24 GMT

لپ‌تاپ جان‌سخت 14 اینچی پاناسونیک

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۵۱۸۹

لپ‌تاپ جان‌سخت 14 اینچی پاناسونیک

ایتنا - ​​​​​​​شرکت پاناسونیک برای کمک به افرادی که باید در شرایط نامساعد جوی و حرفه‌ای کار کنند، لپ‌تاپی به نام تاف بوک ساخته که جان سخت‌ترین لپ تاپ دنیا لقب گرفته است.
این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی تاف بوک ۴۰ نام دارد و یک لپ‌تاپ تجاری مقاوم برای استفاده افرادی است که در محیط‌های خطرناک کار می‌کنند. این لپ تاپ دارای شاسی مستحکمی از آلیاژ منیزیم با دسته داخلی و پوشش‌های درگاه تقویت‌شده با قفل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، لپ تاپ مذکور دارای گواهی دوام MIL-STD-۸۱۰H و MIL-STD-۴۶۱H نیز هست و لذا در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۸ متری آسیب نمی‌بیند، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مطابق با استانداردهای آی پی ۶۶ مقاوم است و همچنین می‌تواند دماهای بالا و پایین را نیز تحمل کند. مقاومت در برابر تابش خورشید و امکان استفاده در ارتفاع بالا از جمله مزایای این لپ تاپ است.

اگرچه تاف بوک ۴۰ صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد، اما از وزن آن در حدود ۴۵۰ گرم کاسته شده و این رقم به ۳.۳۵ کیلوگرم رسیده است. این صفحه نمایش ۱۴ اینچی و فوق دقیق دارای روشنایی ۱۲۰۰ نیت برای خوانایی در فضای باز است و در آن از وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با قابلیت مادون قرمز برای تشخیص چهره از طریق ویندوز هلو استفاده شده است.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل از نوع Core i۵ یا i۷ بوده و در آن از پردازنده‌های گرافیکی Iris Xe یا ای ام دی با ۶۴ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه اس اس دی با قابلیت رمزگذاری استفاده شده است.

پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱ و وای – فای ۶ و سازگاری با شبکه‌های نسل چهارم و پنجم تلفن همراه و نیز جی پی اس از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است. لپ تاپ مذکور با یک بار شارژ تا ۳۶ ساعت قابل استفاده خواهد بود و قیمت آن ۴۹۰۰ دلار است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: لپ تاپ لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود

جائکو، برند فرعی چری که مخصوص بازار‌های بین‌المللی ساخته شده، انتظار می‌رود در تابستان ۲۰۲۴ وارد بازار بریتانیا شود. جائکو J ۷ یا چری تانسو ۰۶ همچنین قرار است توسط مدیران خودرو به بازار ایران بیاید.

به گزارش خبرآنلاین، جدیدترین مدل جائکو J ۷ در واقع نسخه پلاگین هیبریدی چری تانسو ۰۶ بوده و اخیراً در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد. این خودروی جدید احتمالاً در ژوئن ۲۰۲۴ با قیمت اولیه تقریبی ۴۰ هزار پوند انگلیس در بریتانیا عرضه شود.

ظاهر جائکو J ۷ شبیه به چری تانسو ۰۶ است. تفاوت ظاهری این دو خودرو با یکدیگر، در لوگو "JAECOO" بوده که در جلوپنجره با لوگو چری شده است.

چری تانسو ۰۶ مدل ۲۰۲۴ دارای ابعاد ۴۵۳۸/۱۸۹۸/۱۶۸۰ میلی‌متر بافاصله بین دو محور ۲۶۷۲ میلی‌متر است. انتظار می‌رود جائکو J ۷ نیز همین اندازه را داشته باشد. از طرفی، خودروی جدید از طراحی سقف معلق استفاده می‌کند که با دستگیره‌های مخفی درب‌ها و رینگ‌های پنج پره هماهنگ شده است. یک سانروف پانوراما نیز وجود دارد.

نیروی تولیدی از یک سیستم پلاگین هیبریدی متشکل از یک موتور ۱.۶ لیتری توربو و موتور‌های الکتریکی دوگانه تامین می‌شود. حداکثر قدرت موتور بنزینی به ۱۹۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور به ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸ ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، برد جامع کروز آن ۱۲۰۰ کیلومتر است در حالی که برد حالت الکتریکی خالص آن تقریباً ۱۰۰ کیلومتر است. در حال حاضر، چری به طور رسمی مشخصات پیشرانه را تأیید نکرده است.

فضای داخلی مطابق با تانسو ۰۶ است. یک صفحه‌نمایش کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر مرکزی و عمودی ۱۴.۸ اینچی و یک فرمان D شکل در این بخش وجود دارند. سیستم کمک رانندگی پیشرفته سطح ۲ نیز در این خودرو حضور دارد که دارای کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و تشخیص نقاط کور است.

در سال ۲۰۲۳، چری سالانه ۹۳۷٬۱۴۸ دستگاه خودرو صادر کرد که نسبت به سال قبل ۱۰۱.۱ درصد افزایش داشت.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود