Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: عملیات گازرسانی به صنایع با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از شرکت ملی گاز ایران، «مجید چگنی» در نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که به میزبانی شرکت گاز استان فارس برگزار شد، بر اهتمام ویژه برای اجرایی‌سازی فرامین رهبر معظم انقلاب در تبیین شعار سال تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نگاه ویژه دولت به مناطق محروم اشاره کرد و افزود: با حمایت‌های رئیس‌جمهوری و دستور مساعد وزیر نفت، برخی محدودیت‌هایی که پیرامون سرانه خانوار وجود داشت برداشته شده است که این موضوع زمینه‌ساز گشایش‌های خوبی در عرصه تسریع گازرسانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌مندی ۹۹ درصدی شهرها و ۹۲ درصدی روستاهای استان فارس از گاز طبیعی را گامی بلند برای محرومیت‌زدایی، گسترش عدالت‌محور زیرساخت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: وضع گازرسانی در فارس با تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده، نسبت به بسیاری از استان‌ها مطلوب‌تر است.

چگنی ادامه‌داد: عملیات گازرسانی به صنایع همسو با اجرایی‌سازی شعار سال مبنی بر «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» در دستور کار ویژه قرار گرفته و از مجموع هفت‌هزار و ۵۵۵ مرکز صنعتی در سطح استان، پنج‌هزار و ۸۰۱ صنعت به شبکه گاز کشور متصل شده است.

وی همچنین با اشاره به رفع محدودیت‌ها برای گازرسانی به نقاط کم جمعیت، یادآور شد: با این راهکار می‌توان گامی بلند برای محرومیت‌زدایی و توزیع عادلانه زیرساخت‌ها برداشت.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: مجید چگنی ، شرکت ملی گاز ایران ، گازرسانی روستایی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران گازرسانی روستایی شرکت ملی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟