Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی درباره جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی افزود: صبح امروز شنبه هفتم خرداد پس از اطلاع از حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شدیم.

وی ادامه داد: در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه چهار نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تهران با بیان اینکه اکنون ضارب دستگیر شده است، افزود: این فرد مجرم روز گذشته نیز چهار تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود.

صالحی اظهارداشت: دستورهای لازم برای بررسی این پرونده صادر شده و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت پیشتر درباره جزئیات این حادثه گفته بود: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی ادامه داد: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سال‌ها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته‌اند به این عمل مجرمانه اقدام کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی هم اعلام شد تا در صورت مشاهده فرد یادشده نسبت به دستگیری او اقدام لازم انجام شود.

رحیمی اظهارداشت: این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک و در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

برچسب‌ها خیابان طالقانی قوه قضاییه علی صالحی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خیابان طالقانی قوه قضاییه علی صالحی خیابان طالقانی قوه قضاییه علی صالحی خیابان طالقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی با چاشنی رمز ارز

سردار علی ولیپور گودرزی روز دوشنبه گفت: چندی قبل زن جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ رفت و گفت، سه روز قبل از شهر خود به تهران آمدیم؛ همسرم که نیما نام دارد برای دیدار برادرش از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت و تلفن همراهش خاموش شد؛ ساعتی پیش شماره ناشناسی به موبایلم زنگ زد و مدعی شد که همسرم را ربوده است و با تهدید به قتل او برای آزادی‌اش رمز ارز تتر به‌ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال را درخواست کرد.

وی ادامه داد: تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با اقدامات اطلاعاتی پی بردند که نیما قبل از اینکه به دیدار برادرش برود به‌خاطر اقدامات پزشکی به‌سمت بیمارستان رسول اکرم (ص) رفته بوده است که در آنجا تلفن همراهش خاموش می‌شود.

وی افزود: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل موردنظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف بیمارستان متوجه شدند که سه مرد جوان با یک خودروی پژو۴۰۵ ناگهان جلوی پای نیما توقف کرده و با ضرب‌وشتم وی اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند که در ادامه هویت یکی از متهمان شناسایی شد.

سردار گودرزی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که نیما با آدم‌ربایان اختلافات گسترده مالی داشته است و آنها یک دوست مشترک دارند که از درگیری آنها خبر دارد از سوی دیگر اقدامات فنی مشخص کرد خودروی پژو۴۰۵ در محور خاش به زاهدان تردد کرده است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات سراغ دوست مشترک نیما و آدم‌ربایان رفتند؛ او به تیم تحقیق گفت، نیما قرار بود برای برطرف کردن حل مشکلات مالی که با آدم‌ربایان داشت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر به حساب آنها واریز کند، اما این کار را نکرد و زمانی که آن سه مرد جوان از دریافت پول ناامید شدند اقدام به آدم‌ربایی کردند.

وی افزود: در جریان تحقیقات جنایی هنگامی که متهمان متوجه شدند پلیس در یک‌قدمی بازداشت آنهاست گروگان را بدون دریافت پول آزاد کردند و هرکدام به‌سمتی متواری شدند که در ادامه نیما در سلامت کامل با اتوبوس میان‌شهری به تهران آمد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: پس از آزاد شدن گروگان تحقیقات تیم کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای دستگیری سه مرد آدم‌ربا همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد