Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقه و نمایشگاه خیابانی اولین جشنواره تمشک بندرکیاشهر تا تاریخ 20 خرداد 1401 آثار می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازگیلان ؛ موضوع جشنواره تمشک بوده و در رشته‌های نقاشی، تصویرسازی، بسته بندی و پوستر برگزار می‌شود. در رشته‌های نقاشی ، تصویرسازی و پوستر ابعاد آثار در قطع 50 در 70 cm با رزولوشن 200 DPI بوده و در بخش بسته بندی گسترده و سه بعدی طرح لازم است در پوستر 50 در 70 cm با رزولوشن 200 DPI اورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بسته بندی، آثار راهیافته به نمایشگاه، لازم است به صورت ماکت تحویل داده شوند.

بر اساس این خبر، از میان طرح‌های ارسالی، از هر بخش ده اثر به عنوان آثار راهیافته به نمایشگاه خیابانی انتخاب شده و در نهایت از هر بخش یک اثر به عنوان برندگان فراخوان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

همچنین از سوی ستاد برگزاری اولین جشنواره تمشک در بندرکیاشهر به راهیافتگان نمایشگاه این فراخوان، گواهی شرکت در نمایشگاه، و به طراح اثر برگزیده در هر بخش، علاوه بر تندیس جشنواره، لوح تقدیر، گواهی شرکت و 10000000 ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

آثار راهیافته به نمایشگاه خیابانی، همزمان با برگزاری جشنواره تمشک، واقع در ساحل پل چوبی بندرکیاشهر به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین نمایشگاه مجازی آثار راهیافته در زمان جشنواره، به طور همزمان و به طور مجازی، در سه پلتفرم گروه هنری رسم شامل وبسایت، اینستاگرام و آپارات قابل مشاهده خواهد بود.

مهلت ارسال آثار 20 خرداد 1401 می باشد.

سمیرا صفاری، مدرس دانشگاه و گرافیست، هنگامه گسکری، مدرس دانشگاه و نقاش، پیمان بانی شرکا، مدرس دانشگاه و مدیر هنری، دکتر رضا ابیاک، مدرس و مشاور بازاریابی دانشگاه تهران، و جواد حکمت نیا، مدرس دانشگاه و تصویرگر در تیم هیئت داوران این رویداد حضور دارند. مسابقه و نمایشگاه خیابانی حاضر با حمایت مالی گروه متخصصین وسام ،شهرداری وشورای شهر بندر کیاشهر با همکاری گروه هنری رسم صورت می پذیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر به وبسایت گروه هنری رسم به آدرس rasmgroup.com و صفحه اینستاگرام این مجموعه با نشانی @rasmgroup ( instagram.com/rasmgroup ) مراجعه نموه و جهت ثبت نام و ارسال اثار به واتس اپ، با شماره تلفن 09308713331 تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه خیابانی مدرس دانشگاه آثار راهیافته جشنواره تمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران منتشر شد. مهلت ارسال آثار این جایزه تا ۳۱ شهریور است.

سی‌ودومین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های ارزشمند در دو حوزه مطالعات اسلامی و مطالعات ایرانی، در سه بخش تألیف، ترجمه و تصحیح که برای نخستین‌بار طی سال گذشته میلادی (۲٠۲۳) به زبان‌های گوناگون در کشورهای مختلف (غیر از ایران) چاپ شده است، در بهمن‌ماه ۱۴٠۳ برگزار می‌شود.

دبیرخانه جایزه جهانی کتاب سال از تمام ناشران، پدیدآورندگان و صاحب‌نظران دعوت می‌کند یک نسخه مکتوب از کتاب موردنظر خود را برای شرکت در این دوره از جایزه به نشانی دبیرخانه و نسخه الکترونیک کتاب را نیز به پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی www.bookaward.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان موضوع آثار ارسالی در بخش مطالعات اسلامی شامل کلیات، معارف اسلامی، تاریخ اسلام، رجال، اخلاق، علوم قرآنی، حدیث، ترجمه متون اسلامی، قرآن‌پژوهی و تفسیر، فقه و حقوق اسلامی، علم کلام، فلسفه، تصوف و عرفان، تاریخ علم در اسلام، فرهنگ و تمدن اسلامی، اقتصاد اسلامی، هنر و معماری اسلامی، مطالعات اسلامی معاصر و … و در بخش مطالعات ایرانی شامل کلیات، زبان و زبان‌شناسی ایرانی، مردم‌شناسی، تاریخ علم در ایران، شعر و ادب فارسی، تاریخ ایران، هنر و معماری ایرانی، تاریخ و تمدن ایران باستان، ترجمه آثار اندیشمندان ایرانی و… است.

آثار ارسالی باید از ابتکار و خلاقیت در ارائه بینش اسلامی و تحقیقات و مطالعات ایرانی و بهره‌مندی از ارزش فرهنگی درخور توجه و منطبق با معیارهای تحقیقی و پژوهشی و استناد به منابع معتبر و علمی، برخوردار باشند.

تناسب حجم کتاب با محتوا، فصل‌بندی موضوعات، رعایت هماهنگی فصل‌ها و یک‌دستی مطالب، ذکر فهارس فنی، اهتمام به ویراستاری، آرایه مناسب کتاب و نداشتن اغلاط چاپی، رعایت معیارهای اساسی ترجمه در کتاب‌های ترجمه‌شده، رعایت آداب و قواعد تصحیح انتقادی متون به همراه توضیحات و حواشی لازم و ارائه نسخ بدل به حد کافی در کتاب‌های تصحیح‌شده از ویژگی‌های آثار ارسالی است.

کد خبر 6093284 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی