Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری ظهر امروز در راستای چگونگی ارائه خدمات درمانی به شهروندان و اجرای هرچه بهتر طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی به صورت سرزده و بدون هماهنگی از مراکز جامع سلامت شهری و روستایی بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید از نزدیک وضعیت خدمات دهی رسانی مراکز جامع سلامت شهری و روستایی را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی شهرستان در این بازدید ضمن گفت وگو با کارکنان این مرکز گفت: کادر مرکز بهداشت در دوران کرونا و همچنین اجرای طرح واکسیناسیون سراسری بیشترین خدمات ارائه کرده و شایسته بهترین قدردانی‌ها هستند.

سرپرست فرمانداری مهاباد گفت: با بهبود شرایط و پایداری وضعیت مقابله با کرونا ضروری است حمایت‌های مادی و معنوی از این عزیزان بیش از بیش مورد توجه وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد.

قادری ضمن قدردانی از تلاش خالصانه کارکنان این مرکز گفت: فرمانداری تمام تلاش خود را در راستای بررسی و پیگیری مشکلات و مطالبات کادر بهداشت انجام خواهد داد.

با اعلام سرپرست فرماندار ی مهاباد روند بازدید‌های سرزده از سایر ادارات و نهاد‌های خدمات رسان در خصوص نحوه پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع به طور مداوم ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراکز درمانی اخبار سلامت فرمانداری مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه