Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه نجومی در نامه‌ای به معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام کرد به دنبال شرایط اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در سال گذشته برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی که با محدودیت تعداد بیمارستان آموزشی روبه‌رو بوده‌اند، مجبور به تعطیلی کوتاه مدت چند بخش کارآموزی شده اند. بنابراین دانشجویان این دانشگاه‌ها برای معرفی به امتحان اسفند سال ۱۴۰۰ واجد شرایط شناخته نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل در برخی دانشگاه‌ها منجر به مشکلاتی در بخش‌های آموزشی به دلیل محدودیت تعداد کارورز شده است.

در ادامه این نامه آمده است: از آن جایی که برگزاری آزمون میان دوره در تقویم جدید آزمون‌ها در سال ۱۴۰۱ دیده نشده است، بنابراین در جهت حل مشکل مذکور به دانشگاه‌ها مجوز داده می‌شود آن دسته از دانشجویانی که در امتحان اسفند سال ۱۴۰۰ شرکت نکرده و در خرداد واجد شرایط شده‌اند، به صورت مشروط از تیر سال ۱۴۰۱ کارورز شده و در صورت قبولی در امتحان شهریور سال ۱۴۰۱ دوره آن‌ها با احتساب بخش‌های گذرانده شده ادامه پیدا کند.

بدیهی است در صورت عدم کسب نمره قبولی در امتحان شهریور سال ۱۴۰۱ باید در آزمون اسفند سال مذکور شرکت کرده و بخش‌های گذرانده شده قابل احتساب نیستند.

در سایر دانشگاه‌ها شرکت‌کنندگانی که حداقل نمره امتحان پیش کارورزی اسفند سال ۱۴۰۰ آن‌ها ۷۰ باشد، می‌توانند از شرایط فوق استفاده کنند.

معاونین آموزشی دانشگاه‌ها نظارت کامل و دقیق به اجرای این مجوز داشته و از ادامه دوره دانشجویانی که در امتحان شهریور ۱۴۰۱ نمره قبولی کسب نکنند، خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش پزشکی علوم پزشکی نمره قبولی دانشگاه ها اسفند سال سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما