Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:42:46 GMT

نگاه ما به رفع مشکلات اصفهان معتصبانه نیست

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۵۹۷۳

نگاه ما به رفع مشکلات اصفهان معتصبانه نیست

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام بخش‌های استان اصفهان در تاریخ کشور نقش مهم و بسزایی داشته و گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، بنابراین نگاه و تاکید ما به رفع مشکلات اصفهان معتصبانه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _شنبه، هفتم خردادماه_ در بیست‌ونهمین جلسه کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان که با موضوع فرونشست زمین در مهمانسرای شهرداری با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف شهری برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خردادماه، اظهار کرد: اصفهان بیش از ۱۵۰۰ شهید در عملیات «بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، در طول دفاع مقدس جایگاه رشادت‌های اصفهان برای همگان روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئله زاینده‌رود و جاری شدن آب برای اصفهان و کشور بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: بخش بخش استان اصفهان در تاریخ کشور نقش مهم و بسزایی داشته، به طوری که همیشه گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، بنابراین نگاه و تاکید ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم برای رفع مشکلات اصفهان از نظرات اندیشمندان و نخبگانی که در حوزه مسائل شهری تخصص و تجربه دارند، استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازدید میدانی دو هفته گذشته مسئولان مربوطه در زمینه فرونشست زمین، افزود: هدف از این بازدید میدانی این بود که همه نسبت به پدیده فرونشست اصفهان حساس شوند، معضلی که که از مرکز تا حاشیه شهر با آن درگیر شده است.

نادرالاصلی تاکید کرد: این موضوع که خشک شدن زاینده‌رود و تهی شدن سفره آب‌های زیرزمینی عاملی برای ایجاد فرونشست است، نظر اجماع کارشناسان است؛ معتقد هستیم با تعامل و همکاری همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهادها بحرانی‌هایی چون فرونشست رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با مطالعات فرونشست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و اداره کل راه، مسکن و شهرسازی قول‌های مساعدی داده بودند که شایسته است این مسائل هر چه زودتر حل شود.

کد خبر 578195

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر فرونشست زمین مناطق کم برخوردار کلانشهر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع مشکلات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است