Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@10:48:48 GMT

تخم مرغ ارزان شد/خرید مازاد از امروز آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۵۹۹۵

تخم مرغ ارزان شد/خرید مازاد از امروز آغاز می‌شود

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار گفت: اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ بین ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان، یعنی حدود هشت هزار تومان زیر قیمت مصوب سال گذشته به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا کاشانی در خصوص وضعیت بازار تخم‌مرغ اظهار کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم تخم‌مرغ درب واحدهای تولیدی بین ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان، یعنی حدود هشت هزار تومان معادل ۲۵ درصد زیر قیمت مصوب سال ۱۴۰۰ به فروش می‌رسد که موجب ضرر تولیدکنندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم‌مرغ حدود ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

آغاز خرید مازاد تخم‌مرغ در ۸ استان کشور

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار از خرید مازاد تخم‌مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام از امروز خبر داد و گفت: خرید حمایتی تخم‌مرغ از امروز در ۸ استان بزرگ‌ترین تولیدکننده این محصول کلید خورده است.

کاشانی اضافه کرد: بنابراین خرید این محصول در استان‌های اصفهان، تهران، البرز، قم، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و گلستان انجام می‌شود.

به گفته وی، تعیین قیمت تخم‌مرغ مازاد توسط کمیته‌ای متشکل از نماینده اتحادیه و مسئولان بخش کشاورزی هفتگی تعیین و اعلام می‌شود.

به گزارش ایمنا، این در حالی است که در تاریخ بیست‌ودوم اردیبهشت ۱۴۰۱، قیمت جدید تخم مرغ توسط اتاق اصناف ایران هر کیلو ۳۹,۸۰۰ تومان اعلام شد.

کد خبر 578200

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد قیمت تخم مرغ تخم مرغ مصرف تخم مرغ نرخ مصوب تخم مرغ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هزار تومان تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به دنبال گسترده‌تر و رنگین‌تر شدن سفره کارگران باشند، اعلام کرد: با توجه به سهم ۶۰ درصدی هزینه‌های مسکن و اجاره بها در سبد خانوار، احداث مسکن کارگری باعث جلوگیری از کوچک‌تر شدن سفره آنان خواهد شد.

وی از آمادگی استان برای واگذاری ۲۰۰ تا ۲۵۰ متر زمین غیرقابل فروش به کارگران واجد شرایط همراه با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ۵۵۰ میلیون تومانی با تنفس یک ساله و اقساط ۲۰ ساله به منظور ساخت خانه‌های ویلایی کارگری خبر داد.

استاندار یزد بیان کرد: به عنوان مصوبه این نشست، تلاش خواهیم کرد تا در ابتدای سال ۱۴۰۴ هیچ کارگر واجد شرایطی در استان نباشد که زمین تحویل نگرفته و یا عملیات اجرایی ساخت منزل مسکونی وی آغاز نشده باشد.

استاندار یزد اظهار کرد: عدم پرداخت دستمزد مطابق تلاش کارگران و عدم توجه به مسئله بیمه، بهداشت و سلامت، آموزش و ارتقا مهارت‌ها همچنین عدم استفاده از ابتکار عمل کارگر از مصادیق این ظلم است که اثرات سوء آن در رونق تولید مشهود خواهد بود.

فاطمی در ادامه از فعالان عرصه کارگری از جمله خانه کارگر، شوراهای کارگری و کانون‌ها و انجمن‌های صنفی برای پیگیری مطالبات کارگران و نیز از تشکل‌های صنعتی استان نظیر اتاق بازرگانی، انجمن مدیران، خانه صمت و انجمن کارفرمایان برای میزبانی این نشست تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه متوسط توجه کارفرمایان استان به کارگران نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: جامعه کارگری استان نیز از وفادارترین جوامع ایرانی نسبت به انقلاب بوده و در هر مقطعی دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کرده‌اند.

کد خبر 6094153

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود