Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانان بوکس کشوری بعد از موفقیت در رقابتهای قهرمانی کشور در زاهدان صحبت کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، مصطفی ریگی بوکسور وزن 51 کیلوگرم کشورمان که مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور را بدست آورده، اظهار داشت: سطح فنی سی‌امین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور با توجه به اینکه برای هر استان سهمیه در نظر گرفته بودند، خیلی بالا بود و بوکسورهای قدرتمندی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: رقابت‌های سخت و سنگینی را در این رویداد پشت سر گذاشتم؛ در فینال این مسابقات با مهدی پرویزی که سابقه حضور در قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را داشت مبارزه کردم که در نهایت در پایان دیداری جذاب و نفس‌گیر توانستم با موفقیت از میدان مبارزه خارج شوم و بر سکوی قهرمانی بایستم.

ریگی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه این رقابت‌ها در زادگاهم برگزار شد، تماشاچیان سنگ تمام گذاشتند و با انرژی خوبی که به من منتقل کردند، مرا در کسب عنوان قهرمانی کمک کردند.

وی در پایان گفت: آبان‌ماه سال‌جاری رقابت‌های قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که باید رقبای قدرتمندی در وزن خودم را از پیش رو بردارم تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم اما با آمادگی بالا به مصاف حریفانم می‌روم و تمام تلاشم را می کنم تا این مهم تحقق یابد و انشاءالله بتوانم مدال آسیایی را در کارنامه خود ثبت کنم.


*حبیبی‌نژاد: سعی می‌کنم جزو نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا باشم
علی حبیبی‌نژاد بوکسور وزن 67 کیلوگرم که مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور را بدست آورده، اظهار داشت: در سی‌امین دوره مسابقات قهرمانی کشور در یک وزن بالاتر مبارزه کردم که خدا را شکر پس از پشت سر گذاشتن 5 روز رقابت‌های سنگین و از پیش رو برداشتن رقبای سرسخت در نهایت توانستم عنوان قهرمانی را کسب کرده و با سربلندی در این میدان دل همشهریان خود را شاد کنم.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با وجود محدودیت‌های کرونایی و پس از نزدیک به سه سال با در نظر گرفتن سهمیه برای هر استان برگزار شد که این موضوع سطح کیفی رقابت‌ها را بالا برده بود و تمامی شرکت کنندگان با تمام توان حضور داشتند. شهر زاهدان هم میزبانی شایسته برای این رویداد بود و تمام تلاش خود را کرد تا به بهترین شکل برگزار شود.

حبیبی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: حضور در اردوی تیم ملی و قرار گرفتن در ترکیب قهرمانی آسیا اولویت اصلی من است و سعی می‌کنم با اثبات توانایی‌ها خود به کادرفنی جزو نفرات اعزامی باشم.
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

کلیدواژه: قهرمانی آسیا قهرمانی کشور حبیبی نژاد رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با دو گل هری کین موفق شد با نتیجه 2-1 برنده شود.

هری کین با آمار امشب به 400 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید و روزهای درخشانی را در ترکیب تیم آلمانی سپری می‌کند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس باید برای بازی حساس روز سه شنبه آماده شد. او و هم تیمی هایش در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روز سه شنبه از رئال مادرید میزبانی کنند.

هری کین در مورد برتری تیمش در بازی امشب گفت:"عملکرد خوبی داشتیم، به خصوص در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. وقت در نیمه اول بازی مساوی تمام شد کمی ناراحت بودیم چون چند موقعیت خوب داشتیم. در کل بازی سختی بود اما برد خوبی بود و حفظ شتاب مهم است."

بازی مقابل رئال مادرید؟

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را در بازی سه شنبه هم داشته باشیم. اکنون تمام تمرکز تمام تیم روی بازی مقابل رئال است. بازی سختی خواهد بود، ما باید مانند سطحی که از خود مقابل آرسنال نشان دادیم، بازی کنیم یا حتی بهتر از آن. رئال تیم فوق العاده‌ای دارد و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارد. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم چند گل بزنم. من در فرم خوبی هستم و اعتماد به نفس دارم. اگر هم تیمی‌هایم مانند تمام فصل به من کمک کنند، این کار را انجام خواهم داد.

جود بلینگام؟

او فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. اما او در دو بازی مقابل ما اینطور نخواهد بود.کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا