Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست تخصصی هیات اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور ویژه مسئولین بسیج دانشجویی برادر و خواهر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مراکز استان‌ها در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نشست تخصصی هیات اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور ویژه مسئولین بسیج دانشجویی برادر و خواهر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای مراکز استان‌ها در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نشست دو روزه با هدف آموزش مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در راستای نقش‌آفرینی تخصصی، بحث و بررسی در خصوص مأموریت‌ها و رسالت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، بحث و بررسی مشکلات دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و تشریح سیاست‌های سازمان بسیج دانشجویی در حوزه دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

رئیس و معاونین دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور و معاونین سازمان بسیج دانشجویی ازجمله مهمانان این نشست بودند.

گفتنی است نشست تخصصی هیات اندیشه‌ورز بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در هر نیمسال تحصیلی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای هیات اندیشه ورز بسیج دانشجویی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان براساس سوابق علمی آموزشی، پژوهشی و فناوری به عنوان استاد نمونه کشوری سال ۱۴۰۲ معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری، از قاسم محمدی‌نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان به عنوان استاد نمونه کشور با حضور محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تجلیل شد.

قاسم محمدی‌نژاد استاد تمام رشته ژنتیک و اصلاح نباتات دانشگاه شهید باهنر کرمان است و رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان نیز می‌باشد. 

لازم به ذکر است؛ محمدی نژاد علاوه بر انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی، موسس و رئیس پژوهشگاه افضلی پور دانشگاه شهید باهنر، سرپرستی حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه و ریاست شورای مشاوران دانشگاه را نیز برعهده دارد؛ همچنین وی موسس و مدیریت تنها قطب علمی کشور در دانشگاه شهید باهنر را برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا