Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گالری «یافته» با اشاره به آغاز فعالیت این گالری با رویکرد نمایش پروژه‌های پژوهش‌محور گفت: نخستین نمایشگاه گالری یافته با عنوان «شکل یافته» با محوریت همه چیزهایی که بر روی زمین روییده و یا به وجود آمده، برپا شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، شکل یافته نخستین نمایشگاه گالری «یافته» با آثاری از ۱۹ هنرمند؛ فریده لاشایی، علیرضا آسانلو، فتی کسراییان، آرش امدادیان، نگار هنرپیشه، ساوالان جماعتی، افسانه مدیرامانی، محمد هاشمی، سعید فلاح‌فر، آریتا شهرزاد، شیرین ملت گوهر، مهسا کریمی‌زاده، زهرا شفیع، مصطفی دشتی، کاظم چلیپا، رعنا فرنود، نگار فرجیانی، طرلان لطفی‌زاده و فرزین راه‌نشین در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر گالری یافته با اشاره به نخستین نمایش آثار در این گالری گفت: ما در این گالری قرار است پروژه‌های پژوهش‌محور انجام دهیم و در نمایش اول محوریت، همه چیزهایی‌ است که بر روی زمین روییده و یا به وجود آمده است.

سینا اسدی افزود: در این نمایشگاه کارهایی که جمع‌آوری شده است همراه با دو بخش نظری به نمایش گذاشته شده، بخشی به عنوان نظر منتقدان هنری و در بخشی دیگر نظر برخی از مردم در بخش مشاغل که نام آن را مشاغل بدنه گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه در ایده مشاغل بدنه نگاه تجربی به آثار برای ما اهمیت دارد، اظهارداشت: بسیاری از افراد به صورت تجربی به شغل‌هایی مانند رنگ‌کاری روی آورده‌اند که نظر آنان به یک اثر هنری می‌تواند تجربه‌ای جدید برای روایت آن اثر باشد.

اسدی گفت: موضوع برگزاری نمایشگاه همراه با نظرات قرار است ادامه پیدا کند و در دو نمایش دیگر به سراغ شغل‌های دیگر می‌رویم و در انتها نتیجه به عنوان یک پروژه پژوهشی و تحقیقاتی تا پایان سال ۱۴۰۱ در وبسایت گالری منتشر می‌شود.

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی شکل یافته تا ۲۰ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری یافته به نشانی دروس، خیابان یارمحمدی، بن بست طالقانی، پلاک هشت میزبان علاقه‌مندان است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هنرهای تجسمی ، گالری ، افتتاح نمایشگاه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گالری افتتاح نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، الهام یاوری، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در یک نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شبکه‌ای از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان سمپاد در دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد مدنظر است.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان گفت: دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند؛ شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد. دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد از رشد کیفی و کمی خوبی برخوردار است که پس از وقفه ده ساله قرار است برگزار شود.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر دانش‌آموزان خوش‌فکر مدارس شرکت می‌کنند، اظهار کرد: دانش‌آموزان توانمندی‌ها و دستاورد‌های پژوهشی خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند و ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند.

یاوری با اشاره به اهداف نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش سمپاد، ادامه داد: دانش‌آموزان با گفت‌وگو با افراد متخصص کاربرد دستاورد‌های پژوهشی خود را بهتر درک می‌کنند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شبکه خوبی از ارتباط انسانی بین دانش‌آموزان مدارس سمپاد و سایر مدارس ایجاد می‌کند، شبکه‌ای که قرار است بذر پژوهش‌های آینده و علمی کشور باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج