Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:21:47 GMT

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال زنان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۶۴۹۰

دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال زنان

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی والیبال زنان ایران خود را برای حضور شایسته در جام کنفدراسیون آسیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می‌کند.

تیم ملی والیبال زنان در مسیر آماده‌سازی برای این رقابت‌ها از ۱۸ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه اردویی برون مرزی در کشور صربستان برگزار کرد و از روز هشتم خرداد پنجمین اردوی آماده‌سازی خود را شروع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبنم علیخانی، منا دریس محمودی، سودابه باقرپور، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، زهرا بخشی، مائده برهانی اصفهان، سمانه سیاوشی، ستایش جبلی، آیتک سلامت و ریحانه کریمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

این اردو از ۸ تا ۱۳ خرداد در کمپ تیم‌های ملی والیبال زنان ایران در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی (مربی) و زینب گیوه (مربی بدنساز) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو هستند.

برچسب‌ها مجموعه ورزشی آزادی والیبال الساندرا کمپدلی تیم ملی والیبال شبنم علیخانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجموعه ورزشی آزادی والیبال الساندرا کمپدلی مجموعه ورزشی آزادی والیبال الساندرا کمپدلی تیم ملی والیبال شبنم علیخانی تیم ملی والیبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال