Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@11:10:09 GMT

هنرمندان صنایع دستی برابر دوربین

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۶۵۲۳

هنرمندان صنایع دستی برابر دوربین

مجموعه مستند "نان و هنر" با موضوع معرفی صنایع دستی در شهرهای مختلف ایران در شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، زیبایی در گوشه و کنار کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد و متنوع است. در کنار زیبایی‌های طبیعی، مردم در نواحی مختلف کشور زیبایی را نیز خود خلق می‌کنند که نام صنایع دستی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زیبایی‌های دست ساز مردم نواحی مختلف کشورمان نیاز به معرفی توسط رسانه دارند و همین علت ساخت مجموعه مستند نان و هنر است. این مجموعه مستند به تهیه کنندگی حمید رضا مومنی و کارگردانی کریم کرمی تولید شده و با موضوع معرفی صنایع دستی و سنتی در شهرهای مختلف ایران، هر بار به بخشی از کشور رفته صنایع دستی آن منطقه را برابر دیدگان مخاطبین مورد بررسی قرار می‌دهد.

علاقمندان به این مجموعه 10 قسمتی می‌توانند آن را شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 و تکرار آن را روز بعد ساعت 10 از شبکه افق به تماشا بنشینند.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران دوربین رسانه زیبایی صنایع دستی نان و هنر صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی خاکسار، با اشاره به حضور همدان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار داشت: در غرفه استان همدان و در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری و صنایع‌دستی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، بیان کرد: مشخصات کلی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه‌ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی با تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری و صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه افزود: این ۱۰ بسته با ارزش ۳۷هزار میلیارد ریال و در قالب انعقاد یک تفاهم نامه ۵ ساله در استان همدان قابل اجرا خواهد شد.

خاکسار در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد مناطق نمونه گردشگری، پردیس گردشگری خورزنه و دهکده گردشگری سلامت، تولید سفال و سرامیک، صنایع‌دستی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و تولید چرم، مبل و منبت و منبت‌کاری از جمله این بسته‌های سرمایه‌گذاری هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی