Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد حسین اسماعیلی گفت: در اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی با هدف مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اساسی، مأموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپوی کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در یک واحد مرغداری مطلع و بلافاصله موضوع را پیگیری کردند.

مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی از این واحد بازدید به عمل آوردند که در نتیجه تعداد ۴۸۷ حلب روغن پنج کیلویی نیمه جامد خوراکی به وزن ۲ تُن و۴۳۵ کیلو کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش روغن‌های احتکاری را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی احتکار روغن خوراکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اسداللهی در سخنانی، اظهار داشت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی «خمه» شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن چهار تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز، تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسداللهی، عنوان کرد: دراین‌رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث واردشدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 6094396

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳