Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید امیدوار است بتواند لیورپول را در راه جذب اورلین شوامنی شکست دهد

رئال مادرید پس از ناامیدی در جذب کیلیان ام باپه، حالا تمرکز خود را روی خرید اورلین شوامنی از موناکو گذاشته است.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، رئال مادرید پس از شکست خوردن در امضای قرارداد با کیلیان ام باپه، برنامه‌ای برای خرید وینگر یا مهاجمی با ویژگی‌های مشابه ام باپه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیلیان ام باپه برای مدیریت رئال مادرید یک مورد ویژه بود و آن‌ها الان نیازی به خرید یک بازیکن تهاجمی حس نمی‌کنند. از این رو رئال مادرید اقدامی برای خرید رافائل لیائو یا ریچارلیسون انجام نخواهد داد. 

هدف اصلی رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی، اورلین شوامنی هافبک 22 ساله موناکو و تیم ملی فرانسه است. اگرچه رئال مادرید برای خرید این ستاره موناکو باید با لیورپولی رقابت کند که پیشنهادش برای جذب او را آماده کرده است. به همین علت رئال مادرید در تلاش است به مذاکرات سرعت ببخشد و لیورپول را شکست دهد. موناکو برای فروش ستاره فرانسوی‌اش 80 میلیون یورو می‌خواهد و این در حالی است که پیشنهاد رئال مادرید حوالی 70 میلیون یورو خواهد بود. اختلاف رقم میان موناکو و رئال مادرید جبران‌شدنی به‌نظر می‌رسد. پاری سن ژرمن هم دورادور شرایط را دنبال می‌کند. 

غیر از رودیگر و احتمالا شوامنی، رئال مادرید شاید یک مهاجم ذخیره برای کریم بنزما هم خریداری کند که طبیعتا این بازیکن، ستاره بزرگی چون ریچارلیسون یا رافائل لیائو نخواهد بود.

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اورلین شوامنی رئال مادرید ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)