Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حمایت این وزارتخانه از کارخانه‌های تولید کاغذ گفت: برای کمک به کارخانه‌های تولید کاغذ برنامه‌هایی، هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته و این مهم در دست اقدام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس ، یاسر احمدوند عصر امروز در حاشیه نخستین گردهمایی مشترک کارشناسان مسئول چاپ اداره‌های کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و روسای اتحادیه‌های تخصصی صنعت چاپ کشور که در مشهد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت چاپ در جهان راهبردی مهم و ثروت آفرین، اشتغالزا و متحول کننده اقتصاد محسوب می‌شود چاپ و نشر صنعتی پرظرفیت برای آینده اقتصاد کشور و جزو صنایع راهبردی است که سبب ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و صادرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با کاهش مشکلات این صنعت روز به روز شاهد رشد و شکوفایی و ارتقای این صنعت در کشور و در سطح بین المللی هستیم.

وزیر ارشاد: تجهیز و نوسازی فضاهای فرهنگی بهارستان از اعتبارات وزارتخانه انجام می‌شود + فیلم معاون وزیر ارشاد: استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین مخاطب سینما را دارد تأکید وزیر ارشاد بر مردمی‌تر شدن فضای شناخت حکمایی چون ملاصدرا / او "نگین حکمت ایران" بود

احمدوند تصریح کرد: برای  تولید کاغذ در کشور نیاز به هماهنگی برای حمایت مالی، اصلاح برخی از قوانین و راه اندازی برخی از بخش‌های کارخانجات وجود دارد و اگر همه این عناصر خوب پیش رود نیاز کشور در حوزه نشر تامین می‌شود.برای کمک به کارخانجات تولید کاغذ نیز برنامه‌هایی با هماهنگی دستگاه‌های مختلف صورت گرفته و در دست اقدام است.

معاون وزیر ارشاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر آثار خوبی در موضوع معرفی و شناخت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خراسان رضوی و کل کشور در حال تولید است که با پرداخت مناسب، این آثار می‌تواند به عنوان هدیه فرهنگی و سوغات بسیار مورد توجه قرار گیرد. مردم علاقه‌مند هستند تا از مشهد سوغات فرهنگی به همراه خود داشته باشند و باید با خلاقیت بیشتر برای انواع سلایق زائران رضوی برنامه ریزی صورت گیرد.

انتهای پیام/282/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید کاغذ وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: این ویژه برنامه با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مردم  برگزار می‌شود.

جعفر رئیسیان زاده افزود: این مراسم روز دوشنبه دهم اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود و در آن از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد و تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی نیز از مهمانان این مراسم هستند.

وی گفت: مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانه‌های مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی از ویژه برنامه‌های این مراسم است و در پایان، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

رئیسیان زاده گفت: در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که درزمینه  تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی ازهمه کارگران تجلیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم