Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح گفت: متأسفانه در شهر تهران اینکه شهرداری چه تعداد ملک زمین دارد و در کجا واقع است، مورد غفلت قرار گرفته و آمار دقیقی وجود نداشته است.

به گفته فلاح، باید به سمتی رفت که همه املاک شهرداری در تهران شناسایی، تثبیت و مستندسازی شود و در سامانه جامع املاک ثبت و ضبط شود که این کار از چند ماه قبل شروع شد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم گزارشی در این خصوص ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مقرر شد تا پایان سال همه اسناد شهرداری تهران به نام شهرداری تهران منتقل شود و  آنچه که بعد از مستندسازی در ادامه خواهیم داشت جریان مولدسازی دارایی‌هاست. یکی از ابهامات مطرح شده این بود که ممکن است بین کارشناس رسمی و افراد دیگر ارتباطی برقرار شود و کارشناسان خاصی برگزیده شوند.

فلاح  در آئین رونمایی از سامانه املاک گفت: آنچه که در حال حاضر وجود دارد ،  تعیین کارشناس توسط هیأت انجام می‌شود و سامانه‌ای که رونمایی می‌شود و مورد استفاده است، به‌صورت تصادفی کارشناس رسمی هر قسمتی را مشخص می‌کند و از دخالت افراد خارج می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران سند تک برگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام گفت: تا پایان هفته جاری، سامانه بارشی در استان استقرار دارد و فعالیت آن به صورت متناوب و محلی است.

احسان احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام با اشاره به اینکه اوج فعالیت سامانه بارشی روزهای چهارشنبه تا جمعه است، اظهار کرد: در این روزها در بعضی ساعات رگبارهای شدید به همراه رعد و برق و تگرگ رخ خواهد و دمای هوا نیز کاهش دارد.

وی افزود: در این مدت آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال در تردد، طغیان رودخانه‌ها، صاعقه به ویژه در ارتفاعات، ریزش جاده‌ها و خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی استان ایلام خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیدات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به بخش کشاورزی اندیشیده شود.

احمدی‌نژاد ادامه داد: شهروندان ضمن اینکه در بستر و حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند و از حضور در ارتفاعات نیز به دلیل خطر اصابت صاعقه خودداری کنند.

وی گفت: به دلیل فعالیت این سامانه بارشی ضروری است که دستگاه‌های اجرایی و امدادی از جمله مدیریت بحران، شهرداری و راهداری در آماده‌باش باشند.

کد خبر 749283

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲