Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@12:25:10 GMT

دسترسی مردم به مسؤولان تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۷۱۷۳

دسترسی مردم به مسؤولان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، رحمت‌الله فیروزی پور نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ما مسؤولین باید خادم خوبی برای مردم باشیم چرا که مسؤولیت نزد ما امانت است و  باید به سراغ مردم برویم و در روستاها حضور پیدا کنیم.

 وی افزود: بعضی از مدیران توجهشان به روستاها کم است و دسترسی مسؤولین و شورا به مردم کم شده است که باید این امکان برای مردم فراهم باشد که به راحتی با مسؤولان ارتباط داشته باشند که البته فرماندار حرکت طرح فجر خدمت را راه انداخته که کار بسیار خوبی است و این طرح بایستی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی به فرسودگی شبکه آب روستایی اشاره کرد و گفت: امروز باید هم مشکل قنات‌های روستایی و هم مشکل آب روستاها حل شود و ما اگر بخواهیم مردم را تشویق کنیم در روستا بمانند و مهاجرت نکنند، باید ابزار زندگی آنها را فراهم نماییم و یکی از ابزار مهم در روستاها موضوع آب است.

فیروزی پور تصریح کرد: نشستن مدیران در اتاق‌ها دردی را دوا نمی‌کند باید به میان مردم برویم به خدا بعضی از مردم روستاها می‌گویند یک سال است حتی مسؤول مرتبط با روستا را ندیده‌ایم که در این راستا لازم است مسؤولین به روستاها بروند و به داد دل مردم رسیدگی کنند.

 وی بیان کرد: از بنیاد مسکن تقاضا می‌کنیم برای یک زمین در روستا قیمت بالا در نظر نگیرد و ما اگر بخواهیم یک جوان روستایی در روستای خود بماند باید زمین ارزان به او بدهیم، در حوزه راه‌های روستایی انقلاب خوبی شده و راه‌ها با اعتبارات ویژه پیگیری شده ترمیم‌شده است.

نماینده نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در منطقه بادرود و طرق رود مردم مشکل نان دارند و باید توجه داشته باشید ما در منطقه گردشگری واقع شدیم در پایان هفته گردشگران زیادی از شهرهای مختلف به نطنز، روستای ابیانه و همچنین امامزاده آقا علی عباس بادرود می‌آیند که باید برای نان آنها تمهیدات لازم اندیشیده شود و به نظر می‌رسد باید سهمیه آرد آخر هفته و ساعت پخت را اضافه کنیم که مردم در تهیه نان به مشکل نخورند.

تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید صیاد خدایی باهدف تحقق شعار سال

محمدعباس ظریفی، فرماندار نطنز  نیز در این جلسه اظهار کرد: در طی پنج ماه خدمت در نطنز، ۴ شورای اداری روستا محور با عنوان طرح فجر خدمت برگزار و امروز اولین شورای اداری موضوع محور در نطنز برگزار می‌شود.

 وی افزود: طی این مدت در خصوص جلسات و کارگروه‌های مختلف با موضوع واکسیناسیون کرونا، قرارگاه عدالت، اقتصادی، مبارزه با قاچاق کالا طرح تعادل بخشی و پایش تنش آب، تسهیلات سفر، شورایی ترافیک و جلسات ویژه دیگر و همچنین ملاقات حضوری با ۱۵۰ نفر برگزارشده است.

 فرماندار نطنز تصریح کرد: در این ایام پروژه‌های عمرانی با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در روستاهای شهرستان اجرایی شده و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بنیاد علوی برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان مشاغل خرد روستایی در حوزه‌های صنایع‌دستی کشاورزی و خدمات  توزیع‌ و یکی از کارهای خوبی که انجام‌ شده با حمایت از تولید،گلخانه‌های جدید روستای عباس‌آباد از ده گلخانه به ۴۵ گلخانه افزایش‌یافته است.

ظریفی از تشکیل قرارگاه عملیاتی شهید صیاد خدایی باهدف تحقق شعار سال حضور دستگاه‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی در نطنز خبر داد و گفت: این قرارگاه با توجه به شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و با استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان کشور و استان در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان فعالیت خواهد کرد.

وی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند و مانند چشمه جوشش و برای حل مشکلات مردم از همدیگر سبقت بگیرند و ما امروز فرصتی برای وقت‌کشی نداریم.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار نطنز نماینده نطنز بادرود و قمصر شورای اداری خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند