Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پیتر باچا که چندی پیش همراه با کشتی‌گیران کشورش به ایران آمده بود، در این رابطه در برنامه تلویزیونی به حضورش در ایران پرداخت و افزود: یک سال است که آکادمی جدیدی در رده سنی نوجوانان باز کردیم که تیم‌مان را به ایران آورده و هم ملاقاتی با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون داشتیم.

رئیس فدراسیون کشتی مجارستان با اشاره به امکانات کشتی ایران تصریح کرد: امکانات خیلی خوبی در اختیار کشتی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوجوانانی که به ایران آمدند از این تجربه استفاده خواهند کرد.

باچا ادامه داد: ما کاری می‌کنیم که کشتی در تمام دنیا گسترده شود و این رشته را در المپیک نگه داریم. البته وضعیت کشتی ایران با کشورهای اروپایی خیلی فرق می‌کند.

عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی در مورد اینکه ایران هیچ عضوی را در اتحادیه جهانی ندارد، گفت: با لالوویچ چند جلسه برگزار کرده که حتما یکی از سهمیه‌های اتحادیه جهانی از آن ایران باشد. ما هر دو سال یک بار یک انتخابات داریم و هم ما (مجارستان) و هم کشورهای همسایه باید کمک کنیم که یک ایرانی در کشتی جهان باشد.

باچا خاطرنشان کرد: این برای اولین بار نبود که به ایران می‌آمدم. من به عنوان کشتی‌گیر، داور و مسئول به ایران آمده‌ام و رابطه خیلی خوبی با کشتی ایران داشتیم. با رسول خادم قبلا کشتی گرفته‌ام، در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا از او شکست خوردم. او تنها کسی در کشتی دنیاست که عضله زیادی نداشت ولی متفکرانه کشتی می‌گرفت. رسول خادم برای من یک سمبل است و رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم.  

برچسب‌ها کشتی فرنگی مجارستان فدراسیون کشتی رسول خادم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی مجارستان فدراسیون کشتی کشتی فرنگی مجارستان فدراسیون کشتی رسول خادم اتحادیه جهانی کشتی ایران رسول خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند