Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- علیرضا حسن پور از کشف روغن خوراکی احتکار شده در یک انبار یک فروشگاه در حومه قزوین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا قزوین، علیرضا حسن پور اظهار کرد: در پی ارسال گزارش پلیس امنیت اقتصادی در مورد کشف چندین تن انواع روغن خوراکی ازانبار یک فروشگاه در حومه قزوین، پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده تخلف واحد صنفی در احتکار به قصد گرانفروشی محرز و نهایتا وی به پرداخت جریمه بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریالی در حق دولت و الزام به عرضه روغن‌های مکشوفه در بازار زیر نظر پایگاه امنیت غذایی استان محکوم شد.
حسن پور با اشاره به اختیارات تعزیرات حکومتی به موجب مصوبه سران قوا با رویکرد رسیدگی فوری در صحنه ارتکاب تخلف و صدور حکم قاطع و پلمپ واحد متخلف، از شهروندان خواست، تخلف و یا گزارش مردمی را با مراجعه به سامانه 135 تعزیرات اعلام کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رحیمی آذر مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: پرونده یک مدرسه غیرانتفاعی در اردبیل که ۹۲۲ میلیون ریال وجه اضافه برای ثبت نام از اولیای ۴۰ نفر از دانش آموزان دریافت کرده بود در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: شعبه پس از بررسی مستندات و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به تخلف اول، مدیر مدرسه را با استفاده از مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲۵ برابر ارزش ریالی تخلف محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: در گشت مشترک اداره صمت و و آموزش و پرورش، این تخلف مشاهده و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6090727

دیگر خبرها

  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان