Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:34:38 GMT

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در اراک

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۷۳۳۵

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری برنج تقلبی در انبار یک فروشگاه در یکی از محله‌های شهر اراک، مطلع شدند و برنامه‌ریزی لازم برای بررسی موضوع آغاز شد.

وی افزود: در تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد که فردی مقادیری برنج ایرانی خریداری کرده و بعد از مخلوط کردن آن با برنج‌های نامرغوب خارجی، قصد عرضه آن در بازار به عنوان برنج مرغوب ایرانی را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: با شناسایی این محل و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از این انباری بازرسی و مقدار ۷ تن و ۳۴۰ کیلوگرم برنج تقلبی کشف شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: ارزش برنج‌های مکشوفه از سوی کارشناسان در حدود ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی شد.

وی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه با پدیده شوم احتکار، قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزود: فرد محتکر در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 5501319

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی انبار کالا برنج قاچاق ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ابادان متروپل آبادان آزادسازی خرمشهر گرد و غبار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند

محمد چراغ جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش‌های متعدد شهروندان مبنی بر شرارت تعدادی اراذل و اوباش در محدوده شهرک حجت، بولوار نجف و روستای کوشک مهدی پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی مشهد با رصد‌های اطلاعاتی خود مخفیگاه پنج نفر از این افراد شرور که به صورت مداوم مخفیگاه خود را تغییر می‌دادند، شناسایی و در ۲ اقدام ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات چهار قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و هفت عدد چماق کشف شد.

چراغ بیان کرد: مزاحمت برای نوامیس، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی، مجروح کردن چند شهروند، ایجاد رعب و وحشت برای اهالی و انتشار فلیم‌های درگیری در فضای مجازی از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این متهمان است.

او با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا، تصریح کرد: تحرکات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند، در رصد اطلاعاتی پلیس است و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون شکنی پلیس مقتدرانه و قانونی عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی