Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر حماس در خارج خواهان هم‌افزایی مواضع رسمی و همبستگی عربی و اسلامی برای اخراج اشغالگران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خالد مشعل رهبر جنبش حماس در خارج از فلسطین اشغالی که امروز شنبه در نشست علما در استانبول سخن می‌گفت بر اهمیت مقابله با آنچه که به راهپیمایی پرچم شهرت پیدا کرده و قرار است فردا یک شنبه در قدس برگزار شود، تاکید کرد و افزود: این اقدام با هدف سلب حاکمیت دینی بر مسجد الاقصی از طریق سوء استفاده از شرایط منطقه و مشغول بودن امت به مسایل مختلف دیگر در کنار حمایت آمریکایی و بین المللی از این اقدام تل‌آویو و شرایط سازشکارانه موجود، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشعل در ادامه تاکید کرد: برنامه فردای اشغالگران قبضه کردن و به وجود آوردن عمل انجام شده است، اما موضع ما واحد است، هرگز حضور صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی قابل قبول نیست این یک مکان مقدس اسلامی است و اجازه مشارکت هیچ کس را در آن نمی‌دهیم

به گفته رهبر حماس در خارج از فلسطین، اشغالگران تلاش دارند از طریق راهپیمایی پرچم و مناسبت‌های مختلف دیگر جنگ بر سر قدس و مسجد الاقصی را به نفع خود به پایان برسانند، از اینرو باید پیام به اشکال مختلفی ارسال و در آن تاکید شود هر نوع تعدی به مسجد الاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی آن موجبات خشم امت را فراهم می‌کند.

مشعل از امت اسلامی و مردم فلسطین خواست در هر جایی که هستند واکنش بی سابقه‌ خود را نسبت به این اقدام نشان داده و فردا برای مسجد الاقصی به خیابان‌ها بیایند.

او تاکید کرد: وقت آن فرا رسیده است که روابط سازشکارانه با اشغالگران به پایان برسد، مقاومت فلسطینیان درصحن‌های مسجد الاقصی، در کرانه باختری، در نوار غزه و در اردوگاه‌های آوارگان نیازمند حمایت مالی از همگان را می طلبد.

به گفته رهبر حماس، امت اسلامی باید به خیابان‌ها آمده و اراده خود را آزادانه اعلام و از مسجد ا لاقصی حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند