Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:04:30 GMT

کشف بیش از ۹۳ کیلوگرم تریاک در همدان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۷۵۱۹

کشف بیش از ۹۳ کیلوگرم تریاک در همدان

به گزارش ایرنا سردار"سلمان امیری" روز شنبه در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۸ جورقان شهر همدان حین گشت زنی در جاده فرودگاه متوجه حرکت خلاف جهت یک دستگاه خودرو ساینا در مسیر مقابل حرکت ماموران شدند.

️وی افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به حرکت ادامه داده و به علت سرعت بالا به داخل گودالی در کنار جاده منحرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه راننده متخلف به صورت پیاده اقدام به فرار کرد اظهار داشت:  ماموران در بازرسی از این خودرو ۹۳ کیلو و ۳۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند و تلاش برای دستگیری راننده ادامه دارد.

۴۰ تُن گندم احتکاری در کبودراهنگ کشف شد

جانشین انتظامی استان همدان گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و ارزاق عمومی و در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار گندم در یک انبار کشاورزی در کبودراهنگ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ "رضا زارعی" افزود: پس از هماهنگی های قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر ۴۰ تُن گندم احتکار شده که ارزش آن برابر نظر کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

۱۰ تن کیسه آرد قاچاق در نهاوند کشف شد

فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه دهفول این شهرستان حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز حامل بار آرد مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

️ سرهنگ "ذبیح الله درویشی" افزود: ماموران در بازرسی از این خوردو ۲۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی اضافه کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و تحویل اداره تعزیرات حکومتی شد تا اقدامات و پیگیری های قانونی از آن طریق صورت پذیرد.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان استان همدان مواد مخدر احتکار کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان استان همدان مواد مخدر نیروی انتظامی همدان استان همدان مواد مخدر احتکار کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد.

سرهنگ مالک حزبائی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود