Web Analytics Made Easy - Statcounter

قناعت در دیدار با مدیر امور شعب بانک صادرات در  خراسان جنوبی گفت: قوانین باید به نفع مردم تفسیر و تبیین شوند.

او با تأکید بر ضرورت در تغییر نگاه بانک‌ها، گفت: وضع موجود بانک‌ها باید به نفع مردم متحول شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از آن جایی که حمایت از سرمایه گذاران، تکلیف دستگاه‌های اجرایی در استان است بنابراین از بانک‌ها هم انتظار می‌رود در همین راستا موانع را از پیش پای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پرداخت به موقع تسهیلات به سرمایه گذاران متقاضی و تسهیل شرایط برخورداری آن‌ها از تسهیلات اشتغالزا، مهمترین کاری است که انتظار می‌رود در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

قناعت به پیگیری‌هایی که به جهت حمایت از برخی واحد‌های تولیدی شاخص استان در مرکز صورت گرفته اشاره کرد و گفت: برای پرداخت تسهیلاتی که در تهران به این واحد‌ها وعده شده، پیگیری‌های لازم صورت گیرد و این تسهیلات بدون وقفه به این واحد‌ها پرداخت شود.

مدیر امور شعب بانک صادرات در نیخراسان جنوبی نیز در این دیدار از وضعیت منابع ریالی موجود این بانک در خراسان جنوبی  گفت و تاکید کرد: ۱۰۵ درصد منابع استانی، در قالب تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

راستی، با قید نام واحد‌های تولیدی استان که از تسهیلات این بانک استفاده کرده‌اند گفت: در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ویژه وام ازدواج هم بانک صادرات اقدامات درخور توجهی انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی و صنعتی خراسان جنوبی بانک ها واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان

شما شهروندان عزیز در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی توسط بانک‌ها خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل