Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@07:47:49 GMT

انجام نظارت بر ثبت‌نام مدارس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۷۸۳۷

انجام نظارت بر ثبت‌نام مدارس

بهمن نریمانی گفت : کار ثبت نام دانش‌آموزان با ثبت نام کلاس‌اولی‌ها در مدارس شروع شده و آن‌ها بعد از ثبت نام اولیه برای تکمیل فرآیند ثبت نام به پایگاه‌های سنجش سلامت معرفی خواهند شد.

به گفته رئیس ستاد ثبت‌نام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امسال وزارت آموزش و پرورش افزایش ۲۰ درصدی تعداد پایگاه‌های سنجش سلامت را در نظر گرفته که انتظار داریم این موضوع در استان نیز مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام سایر دانش‌آموزان پس از پایان امتحانات خرداد ماه و دریافت کارنامه نهایی می‌شود، والدین باید برای ثبت‌نام دانش‌آموزان سه پایه اول، هفتم و دهم مراجعه حضوری به مدارس داشته باشند.

میان پایه‌ها نیازی به مراجعه به مدارس برای ثبت نام ندارند و ثبت نام آن‌ها بدون حضور اولیای آن‌ها خودبخود انجام خواهد شد، والدین میان پایه‌ها فقط در صورتی که تغییر مدرسه دانش‌آموز نیاز باشد، باید به صورت حضوری به مدارس مراجعه کنند.

مدارس حق دریافت هیچ‌گونه وجهی، به استثنای حق بیمه و پول کتاب را هنگام ثبت‌نام دانش آموزان ندارند.

مدارس خاص شامل مدارس استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی و شاهد شهریه از دانش‌آموزان دریافت می‌کنند، از آنجایی که هنوز مبلغ شهریه‌های سال تحصیلی جدید اعلام نشده، مدارس غیردولتی مجاز به دریافت پیش‌شهریه از دانش‌آموزان بر مبنای شهریه‌های سال گذشته هستند.

به منظور ارائه بهتر خدمات مرتبط با ثبت‌نام به خانواده‌ها بازدید از مدارس را در برنامه گذاشته‌ایم، در برنامه داریم تا تمامی مدارس استان را حداقل یک بار بازدید کرده و با بازدید چندباره از مدارسی که در سنوات قبل در فرآیند ثبت‌نام با چالش مواجه بوده‌اند، مشکلات مرتبط با ثبت‌نام دانش‌آموزان را در مدارس حل کنیم.

به مدیران مدارس تاکید شده بیش از سنوات گذشته احترام خانواده‌ها را در فرآیند ثبت نام نگه دارند.

خانواده‌ها می‌توانند شکایات مرتبط با فرآیند ثبت نام دانش آموزان را با مراجعه به سایت شکایات آموزش و پرورش https://shekayat.medu.ir/پیگیری کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش مجازی سال تحصیلی دانش آموزان ثبت نام دانش آموزان فرآیند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • مبلغ شهریه مدارس غیردولتی را آموزش و پرورش تعیین نمی‌کند
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد