Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:09:18 GMT

معاون قلابی دادستان ِ گرگان به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۷۸۶۸

معاون قلابی دادستان ِ گرگان به دام افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی، اظهار کرد: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای کوتاه کردن ِ دست کارچاق کن ها، معاون قلابی ِ دادستان مرکز استان در گرگان دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این فرد با ادعای اینکه معاون دادستان گرگان است به نفع یکی از طرفین دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیابی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی درباره دخالت فردی با ادعای معاون دادستانی، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد.

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِ قلابی شناسایی و دستگیر شد.

آسیابی افزود: افرادی که در دام ِ این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهدی کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو (جهاد)، دادگستری کل مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: مراقب باشند تا در دام ِ افرادی که مدعی ِ زد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا اینکه خود را با عناوین قضایی معرفی می کنند، نیفتند و اگر سر ِ راهشان افراد اینچنینی قرار گرفتند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس بگیرند و گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، بررسی و اقدام شود.

کد خبر 5501455

منبع: مهر

کلیدواژه: دادستان گرگان دادگستری گلستان حیدر آسیابی ساختمان متروپل آلودگی هوا بوشهر کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر خطبه های نماز جمعه گرد و خاک آمار کرونا ابادان متروپل آبادان آزادسازی خرمشهر ویروس کرونا گرد و غبار حفاظت و اطلاعات دادگستری دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی