Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رفاهی وزیر تعاون با بیان اینکه املاک فرد فعلا مبنای محاسبه پرداخت یارانه نیست، از ارسال ۲ فهرست شامل یک فهرست ۳ میلیون نفری و یک فهرست یک میلیون نفری به سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای واریز یارانه معیشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ داریوش ابوحمزه، معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در حاشیه معارفه سرپرست حراست وزارت کار اظهار داشت: تاکنون ۴ میلیون نفر از شهروندان درخواست بازنگری دهک درآمدی خود شدند و اعتراض خود را در سامانه حمایت وزارت کار ثبت کرده‌اند، اعتراضات عمدتاً مربوط به ساختار خانوار است که باید در دفاتر پلیس + ۱۰ خانوار یارانه‌ای تفکیک و جدا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۱۰ روز گذشته دو فهرست از متقاضیان یارانه را به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال کردیم و بعد از دستور رئیس‌جمهور کسانی که قبلاً یارانه ۴۵۵۰۰ تومان می‌گرفتند اما یارانه معیشتی به حسابشان واریز نشد و درخواست بازنگری داده‌اند یک ماه یارانه معیشتی به حساب‌شان واریز شد اما فعلاً مسدود است تا تقاضای آنها رسیدگی شود.

معرفی 4 میلیون متقاضی به سازمان هدفمندی‌

معاون رفاهی وزیر کار گفت:‌ تاکنون اسامی چهار میلیون نفر شامل دو فهرست یعنی یک فهرست سه میلیون نفری و یک فهرست یک میلیون نفری به سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای واریز یارانه معیشتی معرفی شده است؛ از بین آنها کسانی بودند که نسبت ساختار خانواده و دارایی‌ خود اعتراض داشتند این افراد قبلا یارانه ماهانه دریافت می‌کردند اما چون جز دهک پردرآمد ۱۰ شده بودند یارانه آنها حذف شده بود و این افراد درخواست بازبینی داشتند.

ابوحمزه این را هم گفت:‌ رئیس‌جمهور یک مهلت یک ماهه برای بررسی تقاضای این افراد داده است و تلاش می‌کنیم ظرف یک ماه که ۱۰ روز از آن گذشته است بازبینی‌ها انجام شود و کسانی که جزو ۹۰ درصد یارانه‌بگیر قرار بگیرند یارانه آنها برقرار می‌شود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: یارانه یارانه نقدی یارانه نقدی جدید سازمان هدفمندی یارانه معیشتی میلیون نفری یک فهرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان

به گزارش «تابناک»، تصاویری از شگرد متفاوت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم برای دست ندادن با زنان خارجی در سفرهای رئیس جمهور سابق به کشورهای مختلف را ببینید.

 

دیگر خبرها

  • هدیه دولت به معلمان اعلام شد/ این مبلغ امشب واریز می‌شود
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن