Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه وررش بانوان وزارت ورزش و جوانان اولویت برنامه های این حوزه را فرهنگی دانست و تاکید کرد : بدنبال ارتقا فرهنگ ورزش و ایجاد جریان های فرهنگی در قالب رویدادهای ورزشی هستیم تا هنجارهای مثبت را به لایه های مختلف جامعه انتقال دهیم .

به گزارش خبرگزاری برنا،  مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گردهمایی مدیران کل وررش و جوانان استان های سراسر کشور که با حضور  سید حمید سجادی وزیر وررش و جوانان برگزار شد، فعالیت ورزش بانوان را در ابعاد فرهنگی ، همگانی و قهرمانی تبیین کرد و اظهار داشت: اصلی ترین اولویت فعالیت حوزه ی معاونت وررش بانوان، فعالیت فرهنگی است و اعتقاد داریم که ورزش بدلیل گستردگی جامعه مخاطب، بعنوان ارزان‌ترین رسانه محسوب می شود که دارای بیشترین تاثیر در جامعه است و از همین رو برنامه های فرهنگی در قالب دو‌بخش ارتقا فرهنگ وررش کردن در جامعه و ایجاد هنجارهای اجتماعی در قالب ورزش تدوین شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان توضیح داد : در قالب فرهنگ ورزش در جامعه بدنبال تغییر در الگوی رفتار جامعه مخاطب خود هستیم و معتقدیم که مادران به عنوان موتور محرک خانواده می توانند نقش مهمی در ارتقا سواد بدنی جامعه که منجر به ارتقا سواد حرکتی می شود، داشته باشند تا الگویی مبتنی بر سبک زندگی همراه با افزایش تحرک بدنی و ایجاد زندگی سالم تر و با نشاط تر به ارمغان آورند .

 کاظمی پور با اشاره به گردهمایی خودجوش خانواده ها به همراه فرزندان دهه نودی در سراسر کشور اشاره و از آن به عنوان یک برنامه ی فرهنگی فاخر نام برد و تصریح کرد : در حوزه ورزش بانوان در صددیم تا این جریان فرهنگی بوجود آمده را در رویدادهای ورزشی هم ساری و جاری کنیم تا ورزش ابزاری شود که هنجارهای اجتماعی را به لایه های مختلف جمعیتی انتقال دهد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوان در ادامه اهمیت ورزش برای جامعه ۸۲ میلیون نفری را مورد توجه قرار داد و همگانی کردن رشته های مختلف ورزشی را به عنوان یکی دیگر از برنامه های این حوزه نام برد و اظهار داشت : تاکید داریم که جامعه مخاطب ما مطالبه گر استفاده از زیرساخت های عمرانی در ساعت های مناسب برای ورزش بانوان هستند بطوریکه فرصت استفاده از ورزش همگانی برای هر دو بخش بانوان و آقایان بصورت برابر محقق شود .

 کاظمی پور اهمیت پیشرفت ورزش در ابعاد قهرمانی را به عنوان خروجی و محصول ورزش نام برد و سهم ادارات کل استانی را بویژه در پرورش استعدادها غیر قابل انکار عنوان کرد .

معاون توسعه وررش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به توجه و حمایت  سید حمید سجادی به استقلال در ارکان مختلف ورزش بانوان تصریح کرد : در استمرار مصوبات و نامه نگاری هایی که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود و پیرو برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی در سازمان استخدامی کشور، در روزهای آینده ابلاغیه ، حکم معاونت ورزش بانوان در ادارات کل استانی محقق می شود و در ادارات کل استانی، جایگاه رئیس گروه ورزش بانوان به معاونت ورزش بانوان ارتقا می یابد .

کاظمی پور در بخشی از سخنانش به اجرای طرح پایش تندرستی بانوان اشاره کرد و اظهار داشت : برای تحقق این طرح ستاد علمی و ستاد اجرایی نیز تشکیل می شود.

در ادامه این نشست، پروین کرملو و لیلی زکی زاده مدیران کل حوزه ورزش بانوان به بیان سیاست ها و گزارش های فعالیت مبتلا به این حوزه پرداختند و مدیران کل استانی نیز دیدگاه های خود را بیان کردند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان حمید سجادی معاون توسعه ورزش بانوان مریم کاظمی پور بانوان وزارت ورزش و جوانان معاون توسعه ورزش بانوان کاظمی پور کل استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید

وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به رییس فدراسیون فوتبال، از او خواست ضمن بررسی اتفاقات رخ داده در برخی از ورزشگاه‌های کشور، گزارش آسیب‌شناسی از رخ‌دادهای اخیر را ارائه کند.

به گزارش ایسنا، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد/ ظرف یک هفته گزارش دهید
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است