Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@12:34:52 GMT

برخورد قضایی با نابود کنندگان جوجه های یک روزه

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۰۹۶

برخورد قضایی با نابود کنندگان جوجه های یک روزه

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید عمرانی، معاون قضائی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه خطاب به تولید کنندگان مرغ و تخم مرغ کشور گفت: در طی مذاکراتی که با وزیر جهاد داشتم و از برنامه‌های وزارت جهاد و تنظیم بازار کسب اطلاع نمودم و تاکید می‌کنم در این برهه مهم تاریخ کشور که ارز ترجیحی و رانت بی‌شمار حذف گردیده این اطمینان حاصل است که دولت در حمایت از تولیدات مرغ و تخم مرغ با اعطا تسهیلات سرمایه در گردش، خرید تضمینی، تأمین نهاده‌ها و صدور مجوز صادرات در تولید مازاد نیاز داخل تهمیدات لازم را اندیشیده و حامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرانی از بخش خصوصی متعهد و افسران اقتصادی که تا کنون تلاش فراوانی در تأمین مواد غذایی مردم داشته و دارند و در همه عرصه‌ها پیشرو بوده‌اند ضمن قدردانی، خواست تا با تلاش مضاعف صبوری کنند تا از این مرحله اقتصادی نیز سربلند عبور نموده و نتیجه همه تلاش‌ها به رفع مشکلات معیشتی مردم نجیب کشور ختم گردد.

عمرانی همچنین به آن دسته انگشت شمار که از جنس تولید کننده واقعی نیستند و با نابودی جوجه یک روزه و نمایش آن در فضای مجازی و در عالم واقع تشویش اذهان نموده و در نظام تولید و مواد غذایی مردم اخلال می‌نمایند هشدار داد که با این پدیده مجرمانه قاطعانه برخورد قانونی کرده و اجازه دشمنی با مردم را به هیچکس نخواهیم داد.

کد خبر 5501478 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید عمرانی دادستانی کل کشور جوجه یکروزه شهرداری تهران آلودگی هوا شورای شهر تهران ساختمان متروپل موزه شهر تهران علیرضا زاکانی اجتماع سلام فرمانده میراث فرهنگی حج تمتع شورای شهر گرد و خاک کمیته امداد امام خمینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مومنی بعدازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش کشاورزی قطب تولید محصولات مختلف و حافظ امنیت غذایی کشور است و در این نمایشگاه بخش کشاورزی سرآمد بوده است، تصریح کرد: محوریت برنامه های این نمایشگاه براساس معرفی زنجیره های ارزش تولید محصولات مختلف و توانمندی استان های مختلف کشور بوده است.

وی با اعلام اینکه از بین شرکت های بزرگ استان مازندران نیز ۱۰ شرکت معتبر و فعال در عرصه بازاریابی و صادرات و فرآوری محصولات کشاورزی حضور دارند، گفت: با توجه به انتظار از بخش کشاورزی مازندران و نقش آن در تامین امنیت غذایی کشور، حضور پررنگ بخش کشاورزی را در این نمایشگاه شاهد هستیم.

کد خبر 6093229

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • وزیر تعاون: کارگر از منظر اسلام ابزار نیست
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است