Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ملی پوش سابق انگلیس، به تبادل نظر قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا پرداختند.

ریو فردیناند، اسطوره منچستر یونایتد معتقد است جلسه تمرینی ای که یورگن کلوپ برای آماده سازی پیش از مسابقه با رئال مادرید برای تیمش درنظر گرفته بود، بیش از حد آرام و ملایم است. استیون جرارد که در سال 2005 با قرمزها قهرمان اروپا شد، با نظر هم وطنش مخالفت کرد و گفت که کلوپ دلیل خوبی برای شدت کم این جلسه تمرینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جرارد همچنین به لیورپولی ها هشدار داد مراقب وینیسیوس باشند.

طرفداری| استیون جرارد و ریو فردیناند دقایقی قبل از آغاز مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا در کنار مایکل اوون و مجری برنامه بی تی اسپورت، یعنی جیک هامفری، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فردیناند پس از جلسه‌ی تمرینی آرام لیورپول گفت:

من این جلسه را نپسندیدم. زمانی که من بازیکنی بودم، ما روز قبل از بازی خیلی سریع، در 8 طرف از زمین تمرین می کردیم. اگر این کار را نمی کردیم، احساسی غیرعادی بهم دست می‌داد. البته این بازیکنان در طول فصل بازیهای زیادی انجام داده‌اند و شما باید آنها را درک کنید.

 اما سرمربی فعلی آستون ویلا به ریو فردیناند این گونه پاسخ داد:

چیزی که من می گویم این است که در اینجا رسانه های زیادی وجود دارد. من مطمئن هستم که همه آماده سازی های لازم قبل از شروع این بازی، انجام شده است. آنها نمی خواهند چیزی را لو بدهند و همچنین شنیده ام که امروز صبح هم یک تمرین داشته‌اند.

استیون جرارد در ادامه از دلایل موفقیت لیورپول گفت:

 فکر نمی‌کنم بتوانید نقشی را که مدیریت ایفا کرده است را نادیده بگیرید. آنها به لیورپول آمدند و کلوپی را استخدام کردند که هم اکنون فرهنگ و ساختاری را در باشگاه به وجود آورده است. موفقیت لیورپول ترکیبی از عوامل مختلف است؛ اما این نکته مهم است که برای موفقیت گاهی به عقب نشینی و تحمل رنج و سختی نیاز هست.

جرارد در ادامه درمورد رئال مادرید گفت:

 رئال مادرید امشب برای پیروزی باید سطحی فراتر از همیشه ارائه دهد. البته آنها وینیسیوس جونیوری را دارند که پخته تر از سنش بازی می‌کند.

ریو فردیناند درمورد وینیسیوس افزود:

لیورپول نمی‌تواند به وینیسیوس فضا بدهد وگرنه او آنها را مجازات خواهد کرد.

اخبار داغ 

پیام حسن یزدانی به مردم آبادان: ناراحتی شما خواهران و برادرانم ناراحتی من هم هست استوری سیدجلال حسینی در واکنش به صعود ملوان به لیگ برتر / عکس جشن با شکوه قهرمانی آاس رم در سطح پایتخت ایتالیا / عکس غیبت 6 بازیکن در بازی تمرینی امروز رئال مادرید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ریو فردیناند استیون جرارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد