Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@03:11:49 GMT

جزئیات حادثه خودسوزی مرد میانسال در بم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۸۶۶۸

جزئیات حادثه خودسوزی مرد میانسال در بم

فردی میانسال اقدام به خودسوزی در اتاق رییس اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) شهرستان بم کرد.

علیرضا پشتیبان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بم کرمان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید خبر خودسوزی مردی میانسال در این اداره گفت: ۹ ماه پیش یکی از شهروندان از این فرد که تعمیرکار مصالح ساختمانی است در این اداره شکایت کرد و خواستار رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گذشت چندین ماه و کش و قوس‌های فراوان و مراجعات و اصرارهای متعدد فرد شاکی جهت رسیدگی به شکایت و جبران ضرر مالی‌ وی، نهایتا متخلف را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردیم که صبح امروز شنبه به اداره صنعت،معدن و تجارت بم آمد.

وی یادآور شد: آذرماه سال گذشته شخصی به این اداره به عنوان شاکی مراجعه و بیان کرد که برای ساخت یک عدد خلاطه (ابزاری در ساخت و ساز) به شخصی مراجعه کرده اما دستگاه خراب شده و شخص هم آن را تعمیر نمی کند.

رییس اداره صمت بم تاکید کرد: فرد خاطی پس از تهدید کرد ندکه خودش را آتش می زند و از اداره خارج شد اما یکساعت بعد مجدد با در دست داشتن تینر به اداره آمد و تینر را به روی خودش و من ریخت.

وی تصریح کرد: من شخص را گرفتم تا فندک را از دستش خارج کنم اما به دلیل اینکه قدرت بیشتری داشت یکباره فندک را زد و آتش به جان او من و یکی از همکارانم افتاد و بخشی از اداره هم آتش گرفت.

پشتیبان ادامه داد: وی پس از بحث و جدل با کارکنان این اداره و در حالیکه ما صرفا وی را به مراجعه به تعزیرات جهت پرداخت خسارت مالی شاکی دعوت می‌کردیم، به بیرون از اداره رفت و مجددا برگشت و اقدام به خودسوزی کرد و به بیرون از ساختمان رفت و نهایتا با کمک مردم و کارکنان اداره وی نجات پیدا کرد اما دچار سوختگی شد.

گفتنی است فرد خودسوز زنده و به بیمارستان انتقال داده شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: خودسوزی بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس امشب از وقوع یک حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن خبر داد.

به گزارش ایسنا، سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس دوشنبه شب با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد حادثه دریایی جدیدی در آب‌های اطراف یمن به وقوع پیوسته است.

سازمان تجارت دریایی انگلیس تأکید کرد این حادثه در ۵۴ مایلی دریایی بندر المخا استان تعز (جنوب غربی یمن) اتفاق افتاده است.

یمن در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه با انجام ده‌ها عملیات در دریای سرخ، تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای حمایت رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ را ناکام گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • انگلیس : یک حادثه دریایی جدید در سواحل یمن رخ داده
  • حادثه دریایی جدید در غرب یمن
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد