Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی حماس در آستانه برگزاری «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان در بیت‌المقدس گفت که همه گزینه‌ها روی میز است و برای همه سناریوها و احتمالات ناشی از «راهپیمایی پرچم‌» آماده هستند.

به گزارش ایران اکونومیست، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شنبه شب در سخنانی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، اعلام کرد که «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد و مقاومت برای همه احتمالات آماده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: «ما با اشغالی دیرینه‌ روبرو هستیم که زمان زوال آن فرا رسیده است. قدس پایتخت تمام فلسطین و حتی قلب کل ملت است».

وی افزود: «دشمن صهیونیست قصد دارد از راهپیمایی پرچم به عنوان ابزاری برای بی‌نتیجه کردن دستاوردهای نبرد شمشیر قدس استفاده کند، اما ما صراحتا می‌گویم که مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و عقربه‌های ساعت هیچ وقت به عقب باز نخواهد گشت».

هنیه ضمن هشدار درباره هرگونه تعرض به مسجدالاقصی در جریان راهپیمایی پرچم گفت که گزینه‌های زیادی برای مقابله با راهپیمایی پرچم روی میز است و برای هر گونه احتمالات و سناریوها آماده هستیم. فردا سه جبهه «امت، ملت و مقاومت» برای برخورد با تحولات قدس آماده هستند.

وی تصریح کرد: «اهالی قدس که هیچگاه در دفاع از الاقصی و کرانه باختری و مرزهای 1948 درنگ نکرده‌اند، نوک پیکان نبرد با دشمن صهیونیست هستند و غزه همواره به عنوان سپر و شمشیر باقی خواهد ماند».

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن اعلام بسیج عمومی، به رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه حماقت و ورود به مسجدالاقصی از طریق راهپیمایی پرچم هشدار داده و اعلام کردند که این راهپیمایی، بشکه باروت است و منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: راهپیمایی پرچم گزینه ها روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در واکنش به قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: پرچم بالاست. قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا، مبارک همه مردم ایران. خداقوت و دست‌مریزاد بچه‌ها.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم