Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:41:01 GMT

طرح دولت گامی در جهت توزیع عدالت خواهد بود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۱۱۶

طرح دولت گامی در جهت توزیع عدالت خواهد بود

گروه استان‌ها- فرماندار اصفهان گفت: یکی از آثار اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی یارانه‌ها کم شدن قاچاق کالا و بهینه‌سازی مصرف از سمت مصرف کنندگان است و گامی در جهت توزیع عدالت خواهد بود. - اخبار استانها -

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اصفهان، درباره تصمیمات اتخاذ شده در راستای جراحی اقتصادی و نگرانی‌های مردم در این باره اظهار داشت: طرحی که دولت اجرا کرده، عنوانش مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌هاست و اگر روزی دولت به واردکننده و تولیدکننده‌ها یارانه پرداخت می‌کرد، الان قرار است که این یارانه به مصرف‌کننده‌ها و با دهک‌های مشخص و تعیین شده پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اقدام دولت گامی در جهت توزیع عادلانه، مردمی‌سازی و هدفمند کردن پرداخت یارانه‌هاست و آثارش به مرور آشکار می‌شود.

وی افزود: یکی از آثار اقدام دولت برای حذف ارز ترجیحی و هدفمندسازی یارانه‌ها کم شدن قاچاق کالا و بهینه‌سازی مصرف از سمت مصرف‌کنندگان است و گامی در جهت توزیع عدالت خواهد بود. ممکن است بر سر راه این اقدام مشکلاتی هم باشد که این مشکلات توسط دولت از قبل پیش‌بینی شده و به طور مرتب رصد و منعکس می‌شود و برای حل این مشکلات حقیقتا راهکارهای اجرایی بسیار خوبی در سطح استان و کشور تدوین و عملیاتی می‌شود.

فرماندار اصفهان پیرامون مطالبات شهرستان از رئیس جمهور در زمان سفر به استان، گفت: پیرامون سفر رئیس جمهور به استان، مطالبات همه شهرستان‌ها جمع‌‌بندی شده و از سوی شهرستان اصفهان در حوزه‌های مختلف پیشنهاداتی ارائه شده و پروژه‌های نیمه‌تمام ارسال و جمع‌بندی شده است. برخی از اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز به بودجه ندارند اما تدبیر ریاست جمهوری نیازمند هستند. پیشنهاداتی نیز درمورد ساختارهای سیاسی مورد نیاز شهرستان ارائه شده و علاوه بر این درخصوص مسائل کلان شهرستان و یا مباحث مربوط به آموزش و پرورش و میراث فرهنگی نیز پیشنهاداتی ارائه خواهد شد.

فرماندار اصفهان: شیوه‌نامه‌ای به منظور حفاظت از مدارس تاریخی تدوین شودفرماندار اصفهان: دولت سیزدهم عزم خود را برای رفع مشکلات جامعه جزم کرده استپیشنهاد فرماندار اصفهان به اعضای شورای شهر‌ برای احیای بافت تاریخی

وی با تاکید بر اهمیت مباحث آب و فرونشست در سطح کلان استان اصفهان، گفت: مباحث مربوط به آب و فرونشست یک بحث کلان استانی است و از طریق استانداری در سفر رئیس جمهور به استان پیگیری خواهد شد‌. امیدواریم سفر آیت‌الله رئیسی به استان اصفهان پرخیر و برکت باشد،رئیس جمهور  در سایر سفرهای استانی تدابیر خوبی اتخاذ کرده و دستورات ویژه‌ای صادر کردند و امیدواریم در اصفهان نیز همین اتفاق رخ دهد.

احمدی خاطرنشالن کرد: قدمت مدارس شهرستان اصفهان بالاست و تعداد زیادی از آنها نیازمند بازسازی و ایمن‌سازی هستند و قطعا در سفر رئیس جمهور به استان به این مسئله توجه ویژه‌ای خواهد شد. همچنین در حوزه میراث فرهنگی نیز پیشنهاداتی آماده شده که خدمت رئیس جمهور عرضه می‌کنیم و امیدواریم که با حضور ایشان شاهد رفع مشکلات استان و شهرستان اصفهان باشیم.

انتهاییام/170/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار اصفهان رئیس جمهور یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر آدینه در جمع مسئولان و فعالان فرهنگی میامی به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر، بیان کرد: توصیه‌های مکرر برای رعایت عدالت در توزیع اعتبارات به استاندار سمنان و دیگر مسئولان داشته‌ایم.

وی بیان اینکه توزیع امکانات و منابع باید بر اساس شاخص‌ها و استانداردها در سراسر استان سمنان صورت گیرد، افزود: اگر غیر این انجام شود، عدالت صورت نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در عدالت در توزیع اعتبارات و امکانات صورت نگیرند بنده مسئولیت شرعی آن را بر عهده نخواهد گرفت.

مطیعی همچنین بر ضرورت نقش‌آفرینی بیش از پیش فعالان فرهنگی و اجتماعی میامی در جریان سازی و تصمیم‌سازی های فرهنگی تاکید کرد و گفت: میامی ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد که باید به حرکت در بیاید.

وی خواستار ترویج مقوله نذر فرهنگی در شهرستان میامی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی شد و گفت: «نذر فرهنگی» همواره به مثابه یکی از راهکارهای تأمین مالی فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین از مسئولان خواست تا پای صحبت‌های جوانان و نخبگان و فعالان فرهنگی و دانشجویان و روحانیان و… بنشینند و مسائل آنها را مورد رصد قرار دهند.

مطیعی افزود: اینکه یک فعال فرهنگی، مذهبی، سیاسی یا اجتماعی موضوعی را به مسئولان تذکر دهد جای خوشحالی است چراکه این فرد می‌توانست نسبت به محیط خود بی‌دغدغه و بی‌توجه باشد اما از روی دغدغه مندی آن متذکر می‌شود که ارزشمند است.

به گزارش مهر، در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی میامی مسائل مورد نظر خود را بیان کردند.

کد خبر 6095921

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد