Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی از صبح امروز یکشنبه اقدامات خصمانه خود علیه مقدسات فلسطینیان را تشدید کردند. آخرین اخبار حاکی از آن است که صهیونیستها به مسجدالاقصی یورش برده و معتکفین در صحن القبلی را محاصره کردند.

بر اساس این گزارش، گفته می شود که هم اکنون اوضاع در قدس اشغالی به دلیل یورش وحشیانه صهیونیستها به مسجدالاقصی همزمان با موعد برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، بسیار پُرتنش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان به اردوگاه «الدهیشه» واقع در بیت لحم در کرانه باختری یورش بردند. به دنبال این حمله وحشیانه درگیری های شدیدی میان صهیونیستها و فلسطینیان به وقوع پیوست.

تمامی این تحولات در حالی است که قرار است صهیونیستها امروز یکشنبه اقدام به برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی کنند. راهپیمایی پرچم یک مراسم توهین آمیز است و تاریخ برگزاری آن مطابق تقویم عبری است؛ روزی است که در سال ۱۹۶۷ اشغالگران صهیونیست توانستند بعد از جنگ به طور کامل قدس را اشغال کنند. هر سال صهیونیست‌ها با مراسمات مختلف این روز اشغالگری قدس را جشن می‌گیرند و هزاران نفر از شهرک‌نشینان نیز در آن شرکت می‌کنند.

گروههای مقاومت فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی خواستار عدم برگزاری این راهپیمایی شده‌اند. شب گذشته نیز اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به برگزاری راهپیمایی پرچم هشدار جدی داد.

کد خبر 5501544 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدالاقصی فلسطین رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه عراق جنگ اوکراین ترکیه جو بایدن حمله روسیه به اوکراین مسکو ایران عادی سازی روابط با اسرائیل لبنان راهپیمایی پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند.نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند. همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی