Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه خراسان نوشت: یکی از آفات سوپر انقلابی ها و یاهمان جریان تندرو این است که توانایی جمع بین مبارزه از سویی و از سوی دیگر نهادسازی و دیوان سالاری را ندارند. به همین جهت به مبارزه طوری می اندیشند که امکان نداشته باشد کشور را به سمت دیوان سالاری و عقلانیت سوق داد و بر مبنای عقلانیت اداره کرد و در و اقع همه مشی آنها مبارزه است و دراین مبارزه عقلانیت نقش کم‌رنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که تند می‌رود بالاخره از نفس می افتد و ممکن است بنشیند و یا ممکن است از ادامه راه پشیمان شود. ما در تاریخ انقلاب هم از این موارد زیاد داشتیم، افرادی بودند که هیچکس جز خودشان را قبول نداشتند و در نهایت سقوط کردند و از طرف دیگر افرادی که متهم می‌شدند به غیر انقلابی ، بعدا تاریخ نشان داد که موجّه ترند، همانند مرحوم آیت ا...مهدوی کنی که به او اتهام اسلام آمریکایی می‌زدند و بالاخره تاریخ نشان داد که ایشان استاد اخلاق و تربیت و مصداق «رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» می باشد.

از دیگر آسیب های این جریان است که همیشه یک ذره بین برای عیب یابی در دستشان قرار دارد و هیچگاه مسائل کلان را نمی بینند. از سوی دیگر در مبارزه با دشمن بر روش های کلامی تمرکز داشته و با ادبیات خاص سخن می‌گویند، مثلا هیچ موقع به این فکر نمی‌کنند مبارزه با آمریکا یعنی خدمت به این مردم که مقام معظم رهبری بار ها فرمودند و در واقع آن حرارت تند کلام را به عنوان نماد از خودشان بروز می‌دهند و در این میان یک شانی هم قائلند که با خیلی ها صحبت نمی‌کنند.

تحمل نکردن منتقدان از دیگر ویژگی های جریان سوپر انقلابی است. این کنشگری و تندروی جریان سوپر انقلابی، باعث می‌شود که دشمن و یا حتی غیر دشمن نگاه و منطق آنها را به پای اسلام و انقلاب نوشته و تلاش کند که اندیشه و رفتار آنان را به عنوان منش و روش انقلاب و نظام معرفی کند و اینگونه اقدامات آنان باعث تخفیف و تقلیل نظام می‌شود .

بالا رفتن سن این طیف باعث می‌شود که آن ها خیلی زود دچار تناقض بشوند و این تناقض یا آن ها را به ورطه واقع گرایی صرف می کشاند یا از نسبت به گذشته و عملکرد خود ابراز پشیمانی می‌کنند و همین امر باعث می‌شود که پیوسته تغییر ریل بدهند و مکرر در مکرر مواضع خود را تغییر بدهند و همین کافی است که اعتماد عمومی از آنها سلب شود.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا آیت الله مهدوی کنی انقلابی انقلابی کیست سوپر انقلابی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا سوپر انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: کابینه باید میان بازگشت زنده اسیران یا بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

وی افزود: کابینه باید میان روابط با آمریکاییها یا بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند. معاهده با عربستانی ها یا بن گویر و اسموتریچ، امنیت با بن گویر واسموتریچ.

این در حالی است که ساعاتی قبل،«بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی ضمن ابراز مخالفت با پیشنهاد مصر اعلام کرد: موافقت با پیشنهاد مصر به منزله تسلیم محض است و حکم مرگ اسیران را دارد.

اسموتریچ در ادامه ابراز مخالفت خود با پیشنهادهای آتش‌بس میانجیگران گفت: پیشنهادهای کنونی میانجیگران، به حماس اجازه می‌دهد که تداوم بیابد و قدرتش را دو چندان کند.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

کد خبر 6091323

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • جدیدترین موضع‌گیری لاپید درباره توافق با حماس
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند