Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج بهرامی کارشناس مسؤول گلخانه‌های استان کرمانشاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به رشد قابل توجه استان در مسیر توسعه صنعت گلخانه‌داری، اظهار کرد: استان کرمانشاه هم‌اکنون ۵۸ هکتار گلخانه در حال تولید و ۱۱۵ هکتار گلخانه دیگر هم در حال تکمیل و ساخت دارد؛ امسال هم ۶۰ هکتار دیگر به وسعت گلخانه‌های استان اضافه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام نقاط کرمانشاه مستعد احداث گلخانه است، گفت: اقدامات خوبی در راستای توسعه گلخانه‌ها صورت گرفته به طوری که در تمامی شهرستان‌های استان گلخانه داریم، ولی بیشتر آن‌ها در شهرستان کرمانشاه احداث شده است.

کارشناس مسئول گلخانه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خیار، گوجه فرنگی، فلفل، گل و گیاهان زینتی، گل شاخه بریده و توت فرنگی را در قالب تولیدات گلخانه‌ای استان عنوان کرد و افزود: با توجه به بحران کم آبی و کم آبی‌های اخیر و  همچنین کم‌آب بر بودن محصولات گلخانه‌ها توسعه این واحدها اهمیت زیادی دارد.

وی با اشاره به اشتغال یک‌هزار و ۲۰۰ نفری در این واحدها با تأکید بر لزوم حمایت برای توسعه تولید در گلخانه‌ها، تصریح کرد: تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان از محل بند الف تبصره ۱۸ تسهیلات برای ساخت گلخانه در نظر گرفته شده است.

بهرامی در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات به متقاضیان، خاطرنشان کرد: متقاضیان ابتدا باید در سامانه سیتا ثبت‌نام کنند، پس از دریافت کد رهگیری به مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان مربوطه مراجعه و در آنجا پس از تأیید و تصویب در کارگروه مربوطه، به بانک عامل .برای دریافت تسهیلات ارجاع داده می‌شوند

وی حداکثر مدت تأمین مالی تسهیلات را ۹۶ ماه شامل دو سال مشارکت، یک سال تنفس و پنج سال بازپرداخت اعلام کرد و گفت: سود تسهیلات ۱۲ درصد است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس توسعه گلخانه ها تسهیلات 12 درصد سود گلخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری

 

شبکه بهداشت به زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره شیردهی رایگان ارائه می‌دهد.

 روند پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان نشان می‌دهد که با افزایش پرداخت تسهیلات در سال گذشته، میزان فرزندآوری نیز رشد داشته است.

کریمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان در گفتگو با جوانه گفت: پارسال بیش از ده هزار نفر در استان وام فرزندآوری دریافت کردند.

یکی از همشهریان نیز در گفتگو با جوانه از چگونگی پرداخت یارانه ۶۰۰ هزار تومان در قالب طرح یسنا گلایه کرد.

امیدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم این گونه پاسخ داد: این طرح به صورت نمونه در هشت استان کشور در حال اجرا می‌باشد.

مرکز مشاوره شیردهی شبکه بهداشت نیز در حمایت از زنانی که به تازگی طعم خوش مادر شدن را چشیده اند، مشاوره رایگان می‌دهد تا بتوانند دوران شیردهی به خوبی پشت سر بگذارند.

آگاهی بخشی به خانواده در رابطه با اثرات منفی و عوارض سقط جنین میتواند این ناهنجار اجتماعی را کاهش دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!