Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@22:48:16 GMT

تخریب ۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در کرج

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۰۹۶۲۵

تخریب ۸ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در کرج

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج از تخریب هشت مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه خبر داد و گفت: این ساخت‌وسازها توسط نیروهای پلیس ساختمان تخریب و پاکسازی شد.

عباس کمالی‌روستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تخریب هشت مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه هفت شهرداری کرج، اظهار کرد: این تخلفات ساختمانی در محله محمودآباد اراضی کورجین، بلوار انرژی اتمی، محله اوقافی‌ها خیابان سوم بن‌بست طالقانی و جاده آتشگاه شکل گرفته بود که توسط نیروهای پلیس ساختمان تخریب و پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت مستمر نیروهای خدمات شهری در سطح منطقه هفت، افزود: از شهروندان انتظار می‌رود در صورتی که تمایل به احداث ساختمان یا دیوارکشی اراضی خود دارند، قبل از انجام هرگونه اقدامی به واحد شهرسازی منطقه مراجعه و ضمن تشکیل پرونده، مجوزهای لازم را دریافت کنند، در غیر این‌صورت کمیسیون ماده ۱۰۰ حسب مورد، نسبت به صدور رأی تخریب و یا جریمه اقدام خواهد کرد.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج تاکید کرد: شهرداری تا قبل از تعیین تکلیف ملک مورد نظر و اجرای رأی کمیسیون، امکان پاسخگویی به استعلامات، گواهی پایان ساخت و سرویس‌دهی را نخواهد داشت که این خود موجب اتلاف وقت و هزینه برای شهرداری و متقاضی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بازنده ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهر مردم و شهرداری و برنده آن سودجویان هستند، در این میان متصدیان واحدهای صنفی، مشاوران املاک و دیگر فعالان این حوزه می‌توانند تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات مربوط به ساخت‌وسازهای غیرمجاز داشته باشند.

کمالی‌روستا خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از وقوع تخلفاتی همچون ساخت‌وساز غیرمجاز، به همکاری و احساس مسئولیت تمامی شهروندان و دست‌اندرکاران و فعالان حوزه‌های خرید و فروش املاک و دستگاه‌های نظارتی نیاز است.

وی با اشاره به اجرای عملیات خط‌کشی عابرپیاده در منطقه هفت شهرداری کرج، ادامه داد: امروزه با پر رنگ تر شدن بیش از پیش نقش خودروها در زندگی روزمره شهروندان، نیاز به انواع علائم رانندگی برای پیشگیری از تصادفات افزایش یافته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری کرج اظهار امیدواری کرد: با انجام عملیات خط کشی و رنگ آمیزی ترافیکی معابر، گام مؤثری در راستای افزایش ضریب ایمنی عبور عابران پیاده و تردد خودروها و به حداقل رساندن حوادث رانندگی و تبعات ناشی از آن برداشته شود و در نهایت رضایت‌مندی شهروندان را به‌همراه داشته باشد.

ویخاطرنشان کرد: عملیات رنگ‌آمیزی بلوک عابرپیاده اجرای خط کشی معابر و خطوط عابر پیاده و سرعت‌کاه در تقاطع‌ها و معابر در بلوار باغستان، بلوار دانشگاه آزاد، جاده آتشگاه، تقاطع بلوار مؤذن، اشتراکی و هشتم رجایی شهر، میدان امام حسین (ع) با طرح جامع ساماندهی گذرگاه‌های عابر پیاده انجام شده است.

کد خبر 577696

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری شوراي شهر کلانشهر کرج ساخت و ساز غیر مجاز تخلفات ساخت وساز کلانشهر شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه هفت شهرداری کرج ساخت وساز غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه یافته در کنار برنامه ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نقطه نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نقطه نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • علت اصلی ساخت‌وساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است