Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی حماس در آستانه برگزاری «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان در بیت‌المقدس گفت که همه گزینه‌ها روی میز است و مقاومت برای همه سناریوها و احتمالات ناشی از «راهپیمایی پرچم‌» آماده است.

به گزارش مشرق، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس شنبه‌شب در سخنانی ضمن هشدار به صهیونیست‌ها درباره برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، اعلام کرد که «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد و مقاومت برای همه احتمالات آماده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: «ما با اشغالی دیرینه‌ روبه‌رو هستیم که زمان زوال اسرائیل فرا رسیده است. قدس پایتخت تمام فلسطین و حتی قلب کل ملت است».

وی افزود: «دشمن صهیونیست قصد دارد از راهپیمایی پرچم به‌عنوان ابزاری برای بی‌نتیجه کردن دستاوردهای نبرد شمشیر قدس استفاده کند، اما ما صراحتاً می‌گویم که مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و عقربه‌های ساعت هیچ وقت به عقب باز نخواهد گشت».

بیشتر بخوانید:

آیا یکشنبه موعد جنگ‌افروزی جدید علیه فلسطین است؟

هنیه ضمن هشدار درباره هرگونه تعرض به مسجدالاقصی در جریان راهپیمایی پرچم گفت: گزینه‌های زیادی برای مقابله با راهپیمایی پرچم روی میز است و برای هر گونه احتمالات و سناریوها آماده هستیم. فردا سه جبهه «امت، ملت و مقاومت» برای برخورد با تحولات قدس آماده هستند.

وی تصریح کرد: «اهالی قدس که هیچ‌گاه در دفاع از الاقصی و کرانه باختری و مرزهای 1948 درنگ نکرده‌اند، نوک پیکان نبرد با دشمن صهیونیست هستند و غزه همواره به‌عنوان سپر و شمشیر باقی خواهد ماند».

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن اعلام بسیج عمومی، به رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه حماقت و ورود به مسجدالاقصی از طریق راهپیمایی پرچم هشدار داده اعلام کردند که این راهپیمایی، بشکه باروت است و منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت حماس جنبش حماس رژیم صهیونیستی اسرائیل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت راهپیمایی پرچم گزینه ها روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است

رییس جمهور ترکیه با حمایت از تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی گفت: این تظاهرات ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، رییس جمهور ترکیه اعلام کرد که عملیات طوفان الاقصی دلیلی برای جنایت در غزه نمی شود.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد: ما حماس را یک جنبش آزادیبخش ملی در فلسطین می دانیم و ۷ اکتبر بهانه ای برای جنایات اشغالگر نیست.

رییس جمهور ترکیه با اشاره به موج تظاهرات دانشجویی در آمریکا در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرکس از اسرائیل انتقاد کند متهم به یهودی ستیزی است، اما ما تسلیم این نوع تهدید نمی شویم.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی هم خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

دیگر خبرها

  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حضور السنوار در مناطق درگیری در غزه و دیدار با نیروهای مقاومت