Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران صهیونیست شهرک‌نشین خود را به مسجد الاقصی قدس اشغالی رسانده و به رغم هشدارها، به دنبال یورش و هتک حرمت به مسجد الاقصی هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هزاران صهیونیست امروز یکشنبه خود را به مسجد الاقصی رسانده و با حمایت پلیس و نظامیان رژیم صهیونیستی درصدد یورش به مسجد الاقصی برای برگزاری «راهپیمایی پرچم» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه الجزیره گزارش داد که اولین گروه از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد صحن‌های این مسجد شده‌اند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از خبرنگار خود در قدس گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر قدس در منطقه قدیمی این شهر که مسجد الاقصی در آنجا قرار دارد، پست‌های ایست و بازرسی ایجاد کرده تا مانع از رسیدن فلسطینیان به مسجد الاقصی شوند.

دیروز گروه‌های فلسطینی از جمله حماس طی فراخوانی از همه فلسطینیان خواست امروز یکشنبه خود را به مسجد الاقصی رسانده و مانع از تعرض و هتک حرمت صهیونیست‌ها به این مکان مقدس شوند.

پیش بینی می شود اوضاع امروز در قدس به دلیل لجاجت و پافشاری رژیم اسرائیل در یورش به مسجد الاقصی به تنش و درگیری شدید بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها منجر شود.

 

انگیزه صهیونیست‌ها از برگزاری «راهپیمایی پرچم» و هشدار مقاومت/ معادله جدید نصرالله چگونه اشغالگران را به تکاپو انداخت؟رسانه صهیونیستی: راهپیمایی پرچم‌ چالش جدی برای کابینه نفتالی بنت استچرا صهیونیست‌ها در برگزاری راهپیمایی «پرچم» اصرار دارند؛ واکنش مقاومت چه خواهد بود؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل قدس مسجد الاقصی رژیم صهیونیستی اسرائیل قدس مسجد الاقصی راهپیمایی پرچم مسجد الاقصی صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم