Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@13:09:43 GMT

پلمب یک شهربازی در تهران

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۱۰۲۱۸

پلمب یک شهربازی در تهران

شهریور درباره پلمب شهربازی بعثت در منطقه ۱۶ تهران گفت: بوستان بعثت ۵۳ هکتار است که در ۱۲ هزار متر آن شهربازی و بناهای دیگر ساخته شده است.

وی با بیان این که در سال ۹۸ مزایده ای برای انتخاب بهره بردار شهربازی بعثت برگزار شد و نهایتا پیمانکاری انتخاب شد، ادامه داد: قراردادی فی مابین شهرداری و پیمانکار منعقد شد و پیمانکار قول داده بود که ظرف مدت ۶ ماه نسبت به تجهیز شهربازی اقدام کند، اما به دلیل شیوع کرونا نتوانست به تعهداتش عمل کند و مجددا بر روی قرارداد، متممی اضافه شد که بهره برداری از این شهربازی تا ۱۴۰۴ تمدید شود و مجددا هم تاکید کردیم که این شهربازی ۶ ماهه باید تجهیز شود که نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویرئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶ با بیان این که اداره استاندارد از شهربازی بازدید کرد و با توجه به قدیمی بودن و عدم استاندارد دستگاهها نسبت به پلمب آن اقدام کرد، گفت: متاسفانه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد و دستگاههایی را به این شهربازی آورد که تماما قدیمی بوده و دستگاههایی بوده که ۳۰ سال پیش استفاده می شده است و ارزش استفاده نداشت.

رئیس اداره سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۱۶ با تاکید بر این که شهردار منطقه نیز از این شهربازی بازدید کرده و نسبت به تجهیز دستگاههای جدید و رونق این مجموعه تاکید داشتند، افزود: نگاه ما درآمدی نیست بلکه علاقه مندیم که شهربازی بعثت رونق گیرد، اما هنوز سرمایه گذار مناسبی اعلام آمادگی نکرده و سرمایه گذار فعلی نیز باید برود و استانداردهای لازم را کسب کند.

4747

کد خبر 1635949

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهربازی مجموعه گهر پارک شهر سیرجان در استان کرمان واقع شده است. روز جمعه ۱۴ اردیبهشت گروهی از شهروندان سوار بر تاب بزرگاین مجموعه، پس از قطع برق نیم ساعت به صورت معلق و وارونه بین زمین و آسمان آویزان شدند. همانطور که می‌دانید برای ایمنی بیشتر در شهربازی قطعا وسایلی از این دست باید از برق دوبل استفاده کنند. یعنی از دو مکان برق بگیرند یا اینکه برق اضطراری داشته باشند و حتی نباید در حرکت بعضی از دستگاه‌های داخل شهر بازی وقفه‌ای هم ایجاد شود. زیرا زمانی که برق اضطراری وجود نداشته باشد، افراد حین استفاده از وسایل شهربازی گرفتار می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
در مجموعه تفریحی گهر پارک سیرجان در حال تفریح با یکی از دستگاه‌ها بودم که برق مجموعه قطع شد و به مدت نیم ساعت در ارتفاع ۵۰ متری معلق بودیم با خلاص کردن گیربکس از بالا آزاد شد مجموعه فاقد برق اضطراری بود استرسی که به ما در بالا و خانواده ها در پایین وارد شد که با هیچ چیز قابل جبران نیست خواهشمند هستم پیگیر باشید. تشکر

دیگر خبرها

  • رایزنی گروسی و امیر عبداللهیان در تهران
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • معلق ماندن مردم در تاب پارک سیرجان در پی قطع برق
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان