Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، امشب تیم هوادار میزبان گل‌گهر خواهد بود اما بازی‌های مهم‌تر را پرسپولیس و سپاهان مقابل حریفان برگزار می‌کنند تا تکلیف نایب‌قهرمانی این فصل کمی روشن‌تر شود.

پرسپولیس از ساعت۲۰ امشب میزبان شهرخودرو مشهد است و سپاهان هم از همین ساعت در زمین فولاد بازی سختی را آغاز خواهد کرد. سازمان لیگ آخرین بازی‌های این دو تیم را برای روز ۱۲خرداد برنامه‌ریزی کرده و از آنها خواسته تا بدون بازیکنان ملی‌پوش خود در آخرین بازی به میدان بروند؛ درخواستی که البته با مخالفت شدید پرسپولیسی‌ها مواجه شده و آنها هم مثل استقلال تأکید کرده‌اند بدون حضور ملی‌پوشان خود به زمین نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دید سازمان لیگ چه ترفندی برای حل این مشکل خواهد داشت.

این سازمان، آخرین بازی استقلال را برای فردا (۹خرداد) برنامه‌ریزی کرده تا لااقل برای این تیم مشکل حضور ملی‌پوشان را حل کرده باشد. اما اگر امشب شهرخودرو موفق به شکست پرسپولیس شود، برنامه بازی استقلال هم باید تغییر کند چون حریف استقلالی‌ها رقیب شهرخودرو در راه سقوط خواهد بود و باید بازی‌ها به شکل همزمان برنامه‌ریزی شود.

کد خبر 679663 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری با استقلال رقابت می‌کند. فاصله یک امتیازی سرخپوشان از رقیب سنتی خود استقلال تهران باعث شده تا مدیران آنها دنبال افزایش انگیزه شان برای تصاحب جایگاه صدر جدول باشند.

باشگاه پرسپولیس با تصویب هیأت مدیره خود برای هر یک از بردهای این تیم در پنج بازی پایانی پاداش ویژه‌ای را منظور کرده است که سقف آن ۷۵ میلیون تومان است. از این رو سرخ‌ها منتظر دریافت اولین پاداش ویژه خود با توجه به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران هستند. مدیران باشگاه قول مساعد داده‌اند این مبلغ تا ظهر روز شنبه هفته آینده قبل از بازی با هوادار تهران به حساب آنها واریز می‌شود و نگرانی بابت این موضوع ندارند.

این پاداش برای دیدار با هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان نیز منظور خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904468

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • درخواست فوری باشگاه پرسپولیس: مثل استقلال نگاهمان کنید
  • درخواست پرسپولیس: دستگردی نه، با تماشاگر!
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد