Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت فرابورس ایران از بازگشایی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران با نماد معاملاتی "استقلال" در روز دوشنبه(۹ خرداد) در بازار پایه خبر داد.

 مدیر عملیات بازارفرابورس ایران روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماد معاملاتی "استقلال" به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

شایان ذکر است در حالی بازگشایی نماد معاملاتی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران با نماد "استقلال" فردا(دوشنبه) در بازار پایه فرابورس ایران رقم می‌خورد که اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 9 ماهه منتهی به 31/01/1401 این باشگاه(حسابرسی نشده)، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 6 ماهه منتهی به 30/10/1400(حسابرسی نشده)، اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره 3 ماهه منتهی به 30/07/1400(حسابرسی نشده)، سایر اطلاعات بااهمیت - پاسخ نامه سازمان در خصوص ادعای مطالبات - گروه ب منتهی به سال مالی 31/04/1401 و سایر اطلاعات بااهمیت - افشاء کلیه دعاوی حقوقی طی نامه شماره 01/3113- گروه ب) منتهی به سال مالی 31/04/1401 در سامانه کدال برای دسترسی سهامداران و سرمایه‌گذاران قابل دسترسی است.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نماد معاملاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود

به روال دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی دوره آموزشی تقنینی و نظارتی منتخبان دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی برای ارائه مباحث حقوقی، آیین‌نامه‌ای و پروتکلی مربوط به فرآیند‌های قانونگذاری و وظایف نمایندگی طی فردا و پس‌فردا (۱۲ و ۱۳ اردیبهشت) توسط معاونت اجرایی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست دو روزه دوره‌هایی شامل آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانون‌گذاری، آئین‌نامه داخلی مجلس، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با ابزار‌ها و ساختار‌های نظارتی مجلس، سازوکار‌های پشتیبانی پژوهشی از نمایندگان، مباحث کلیدی اقتصادی و... توسط متخصصان و حقوقدانان مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • نزول بورس برای چهارمین روز متوالی؛ شاخص هم‌وزن قد کشید
  • گزارش روزانه بورس ۱۲ اردیبهشت/ افت ۴ هزار واحدی شاخص
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود