Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تنها ورزشکار المپیکی استان قم در بازی‌های المپیک اخیر به میزبانی توکیو ژاپن علیرضا نجاتی است که با اعتبار مقام سومی پیکارهای جهانی 2019 به توکیو 2020 اعزام شد و حالا در ترکیب تیم اعزامی ایران به مسابقات بین‌المللی قزاقستان عضویت دارد.

این در حالی است که همزمان تیم‌های منتخب کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در رقابت‌های بین المللی قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی حضور می‌یابند و علیرضا نجاتی عضو تیم کشتی فرنگی در وزن 60 کیلوگرم است که برای نمایش قابلیت‌ها و توانایی‌های خود انگیزه بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی با عنوان جام بولات تورلیخانوف روزهای 12 تا 15 خرداد ماه به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم کشتی فرنگی در اوزان 55، 60، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم تعداد 12 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها دارد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم كشتي فرنگي جام بين المللي عليرضا نجاتي كشتي قم بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075873 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم