Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز بالاترین هماهنگی میان فراجا و دستگاه قضایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مراسم تودیع سردار لطفی رئیس سابق پلیس آگاهی فاتب و معارفه سرهنگ ولیپور گودرزی ریاست جدید پلیس آگاهی فاتب  با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در مراسم معارفه رییس پلیس آگاهی فاتب اظهار کرد: همه همکاران در پلیس آگاهی در برخورد با مجرمین یاغیان مجاهدانه در حال تلاش هستند .

وی ادامه داد: یک فرد ظالم نادان وحشی ۶ نفر را به گلوله می بندد در یکی از شهرها ، با غیور مردی ۴ نفر از همکاران در عملیات مجروح شدند و در حالی که میخواست جنایتی دیگری را رقم بزند کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد و این به معنای اقتدار پلیس آگاهی  است. امروز بالاترین هماهنگی میان فراجا و دستگاه قضایی وجود دارد.

 فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با تاکید براینکه امروز چیزی به نام جرایم سازمان یافته نداریم خاطرنشان کرد: بعضی از جرایم زنجیره‌ای امروز محصول بی برنامگی است. با برنامه ریزی‌ها پلیس آگاهی اجازه نخواهد داد وسیله ای بدون شناسنامه خرید و فروش شود و این ابلاغ شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همواره پلیس آگاهی ما یک روند رو به جلو و رو به رشدی داشته است تصریح کرد: روحیه و برخورد با تکریم  امروز در بدنه پلیس وجود دارد و در کل سازمان در حال رشد است. میان مسئولیت‌ها واگذارشده به فراجا و اختیارات اعطایی هماهنگی وجود ندارد که باید این امر بررسی شود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگاه قضا فراجا انتظامی تهران بزرگ پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود

سردار محمدحسین حمیدی معاون تربیت و آموزش فراجا در آئین تجلیل از استادان، مدرسان و گروه‌های علمی برتر فرماندهی انتظامی جمهور اسلامی ایران، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری معلمان معمار آینده کشور هستند و تربیت نیرو‌های متخصص بزرگترین خدمت به کشور است.

او افزود: در فراجا کلیه کارکنان در راستای ارتقاء سطح علمی و همچنین توانمندسازی آنها مورد آموزش قرار می گیرند.

معاون تربیت و آموزش فراجا بیان کرد: هدف اصلی مدرسین و گروه‌های علمی عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب است که عنوان کردند «پرورش پلیس‌های تخصصی در بخش‌های مختلف امنیت» باید انجام شود.

سردار حمیدی بیان کرد: اقدامات تحولی و بازنگری با رویکرد مهارت محوری و عملیاتی در دستور کار قرار گرفته است و اکنون در حوزه دانشگاه بازنگری‌ها آغاز شده است. امید است با اقدام تحولی بتوانیم به اهداف ترسیم شده برسیم.

او گفت: پرهیز از برگزاری دوره‌های عمومی و شغل محور کردن آموزش‌ها یکی دیگر از کار‌هایی بود که در این حوزه انجام شده است. با انجام فعالیت‌های صورت گرفته فضا‌های آموزشی ۴ برابر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است