Web Analytics Made Easy - Statcounter

همان طور که قبلا در خبرها خوانده بودید، تیم ملی ایران برای برپایی اردوی آماده سازی، راهی قطر خواهد شد

تلاش فدراسیون فوتبال برای جایگزین کردن حریف تدارکاتی به جای کانادا با وجود مذاکره با چند کشور هنوز راه به جایی نبرده و به نظر می‌رسد اردوی قطر هم بدون دیدار تدارکاتی سپری خواهد شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، اردوی تیم ملی فوتبال ایران در حالی از نهم خردادماه در کشور قطر آغاز می‌شود که لغو دیدار دوستانه با کانادا باعث شده تا شاگردان دراگان اسکوچیچ فعلاً بدون برگزاری بازی دوستانه تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال ایران برای استفاده از زمان فیفا دی در خردادماه با ۵ فدراسیون از قاره‌های آسیا، آمریکای شمالی و اروپا مذاکراتی را انجام داده است تا بتواند دو دیدار را در برنامه ملی‌پوشان در قطر نهایی کند.

رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال در شرایطی ادامه دارد که هیچ یک از این تیم‌ها فعلاً راضی به برگزاری بازی رایگان نشده اند و برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران خواستار دریافت رقم‌های مختلفی شده اند.

تیم ملی ایران در شرایطی برای حضور در جام جهانی آماده می‌شود که هنوز نتوانسته برنامه ریزی درستی برای حضور در این رویداد مهم داشته باشد.

در چنین وضعیتی برخی بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون و مهدی طارمی هم لب به انتقاد از شرایط تیم ملی گشوده اند و مشخص نبودن وضعیت اردو و بازی تدارکاتی را مورد انتقاد قرار داده اند.

اخبار داغ 

وضعیت تلخ بازیکنان جدا شده استقلال؛ ناموفق و دور از فرم ایده آل رسانه پرتغالی: عبدی جایی در برنامه‌های سرمربی بواویشتا ندارد تبریک سرخیو راموس به رئال مادرید پس از قهرمانی در اروپا تبریک اینتر و یوونتوس به رئال مادرید و میلان به کارلو آنچلوتی پس از قهرمانی در اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۱۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین